Peter: Pokiaľ vyrazí vodič z konečnej skôr než v minúte odchodu, zvlášť v okrajovom režime, keď si je vodič vedomý väčšieho náskoku voči CP (čím sa náskok predlžuje od troch minút a viac), je to jednoznačne na ohlásenie porušenia pracovnej disciplíny. Neodporúčam volať na dispečing,tí môžu ísť iba na námatkovú kontrolu (pri kontrole to "schytá" prvý, ale stihne dať ostatným znamenie), ale konkrétny vodič postihnutý nebude. Najlepšie je volať zmenovému výpravcovi, ktorý ešte počas hovoru vysielačkou zistí polohu daného spoja a porušenie CP zapíše a prémie idú dole.
balky
L22A by som v momente zrusil, je to zbytocnost a luxus. Vetvu L14 (Pri hati-Slovenska-Alvinczyho) by som ponechal s pokracovanim po Stefanikovej. Mohlo by to byt aj predlzenie niektorych liniek, co koncia na ZST. Do uvahy pripada L33,L23, tie maju na rozdiel od L21,L24,L28 pravidelne intervaly. Pripadne siahnut aj na L17.
L22 by som nechal v povodnej trase, po celom meste zbiera cestujucich do Peresa,Lorincika.A Mlynska Basta je silny prestupny uzol.
L23 by som potiahol po Stefanikovej ku Pri hati.
L33 od ZST po trase L14 az k HMTesco.
Otazne je, co by prechadzalo po Slovenskej jednoty, Alvinczyho, Svatoplukovej k ZST.