Peter: Pokiaľ vyrazí vodič z konečnej skôr než v minúte odchodu, zvlášť v okrajovom režime, keď si je vodič vedomý väčšieho náskoku voči CP (čím sa náskok predlžuje od troch minút a viac), je to jednoznačne na ohlásenie porušenia pracovnej disciplíny. Neodporúčam volať na dispečing,tí môžu ísť iba na námatkovú kontrolu (pri kontrole to "schytá" prvý, ale stihne dať ostatným znamenie), ale konkrétny vodič postihnutý nebude. Najlepšie je volať zmenovému výpravcovi, ktorý ešte počas hovoru vysielačkou zistí polohu daného spoja a porušenie CP zapíše a prémie idú dole.
Sarko
Na druhej strane by v okolí Slovenskej možno pomohla osveta. Vysvetliť a ozrejmiť dostupnosť a pravidelnosť spojov na zastávku Pri hati na Hlinkovej, OD Beta a Alvinczyho, kde by niečo zachádzalo. Veď 30'/60' interval je strašne málo.