Co ma fakt stve je, ze posledne spoje na L55 a L70 chodia vzdy s naskokom ( o 1-3 min vyrazia z konecnej skor ako maju).
Dnes L55 stala na zastavke OC Laborec 4 min., lebo vodic nemohol prist na lingov skor lebo tam bol dispecer. To iste minule s L70. Tiez stala pri modraku 3 min a az tak sa pohla. Samozrejme na lingove bolo dispecerske vozidlo.
Dnes L55 stala na zastavke OC Laborec 4 min., lebo vodic nemohol prist na lingov skor lebo tam bol dispecer. To iste minule s L70. Tiez stala pri modraku 3 min a az tak sa pohla. Samozrejme na lingove bolo dispecerske vozidlo.
1018
aj rezerva bola, aj sa robila "dotlac", ale ked denne zmizne niekolko tabul naraz, musel by si mat rezervu = 30x potreba. Kosicania si takto ostatnu dobu velmi radi vyplnuju nudu, DP sprvu iba povyberal starsie zlte zvyskove tabule a dal ich do obehu, ale aj tak sa nakoniec pre nedostatopk museli zalaminatovat nahradne. O nejaky cas na to sa robila doobjednavka, na par mesiacov bol pokoj, ale teraz je to uz opat cista hruza. Nahradne zadne pichaju vodici casto pod tesniacu gumu okna preto, lebo tabule su trochu uzsie a vypadavaju z drziakov. Uzsie preto, lebo rozmer toho drziaku je asi 2-3 cm nad rozmer A3. Tabule sa robia samozrejme A3, DP ani nema laminatovaci stroj na A2 (taku masinu hadam bezne v kancelariach nenajdeme). Takze tak. Kedy sa bude robit dotlac tabul, nevedno, kazdopadne riaditel Prevadzky Kolajova doprava uz o mechanickych tabuliach ani nechce pocut. Vraj uz chce vidiet len BUSE ? ale kedy, to je vo hviezdach *************************