Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Yogi616 #43129:

citujem z uvedeného zdroja : " trolejbusy, ktoré chodia naraz so 17-kou a nič potom nejde "

--->>> no a čo? Aj Smolkovej L 50 chodí nekoordinovane s L 71 a L 72 a nevadí to. Tak prečo by nemohla aj L 17, ktorá navyše ani nemá taký dlhý spoločný úsek.
Reakcia na: Peter55 #43136:
Ja som mal namysli 15-metrové... ?
Reakcia na: Dispecer #43134:
Solarisy su aj 15m a väčšinou tam su tie okrem klbovych karos a 435-ek, kratke su viac na L17 a L20, 13.
Reakcia na: Dispecer #43131:
A ja som sa viezol v uplne prazdnej 11ke (teda este so sprievodcom...) ?
Reakcia na: Peter55 #43132:
Vždy? Prečo som si do 1.2.2009 na nej pamätal samé Solarisy? ?
Reakcia na: Peter55 #43130:
...tych 12 minut je interval a nie čas ktory so s tym spojom išiel..
Reakcia na: Dispecer #43131:
Dobre ale na tu linku nie su vypraovane vždy kratke vozidla a to je rozdiel ak je to raz za čas a vždy....
Reakcia na: Peter55 #43130:
Ja som sa dnes tlačil 15 minút v rannej špičke v 5236 na linke 27... ?
Reakcia na: Yogi616 #43129:
Ty si spokojny? Ja nie, dnes rano som sa citil v 3519 na L15 ako sardinka v plechovke ktoru prešiel parny valec, 12 minut na tej linke v rannej špičke ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: eMareq #43126:
"- To by tá trať nemohla ísť alejou (ak sú splnené šírkové parametre)?"

..a ako stlpy trakcneho vedenia sa vyuziju stromy ? ?
Reakcia na: eMareq #43126:
Co sa tyka obnovenia premavky po Hlavnej, nevidim to realne. Na druhej strane nemam problem to podporit.
Reakcia na: SHORTY #43120:
"pokiaľ by ste chceli zachovať stromovú alej, tak by trať musela ísť po súčasnej komunikácii"
- To by tá trať nemohla ísť alejou (ak sú splnené šírkové parametre)? Cesta pra IAD by zostala zachovaná.

"Okrem toho je plánovaná reko križovatky pri Infinity, takže do skončenia jej životnosti (t.j. 40rokov) by som o Moyzeske ani neuvažoval..."

- Nová technológia, že až 40 rokov? Či tam bude jazdiť už len historičák cez víkendy a sviatky? ?

"obnovenie električky na Hlavnej je si myslím na dobrej ceste - väčšina s tým súhlasí (na stretnutí ohľadom Auparku sa to nadnieslo), pri reko N.O. sa ráta s vybudovaním odbočky zo ŽST (toto prosím neriešiť - najlacnejší variant)."

Štúdie, štúdie, štúdie... Tá odbočka bude vyzerať ako prvý krok k možnému návratu, ale treba toho spraviť ešte viac než dosť.
Reakcia na: jt #43123:
6 prudovka + 2 odbocovacie pruhy do podzemnych garazi...
Reakcia na: jt #43123:
Presne tak.. Jednym z otaznikov je hospodarska kriza a zase druha vec je, ze sa caka za Auparkom
Reakcia na: Dimi #43122:
Samozrejme, že sa posunie bližšie k budove niekdajšieho Horizontu. Aj stromy, ktoré stoja za zastávkou na Nám. oslobodediteľov padnú kvôli ceste, keďže tam povedie 6-prúdovka. Nad Superiorom, ktorý spomínaš, ale visí veľký otáznik kvôli všadeprítomnej hospodárskej kríze. Hotel má byť s obchodným centrom prepojený lávkou ponad komunikáciu.
Reakcia na: Sarko #43106:
Neviem, ci je mozne komunikaciu este viac posunut k Horizontu. Sice, mozno maximalne o jeden pruh, kedze v ceasti medzi Horizontom a Jantarovou sa pripravuje vystavba hotela Superior.
Reakcia na: Sarko #43102:
az to zistim, presne ti napisem 😉
AD Moyzesova - pokiaľ by ste chceli zachovať stromovú alej, tak by trať musela ísť po súčasnej komunikácii. Pod tou však vedie plynovod (ktorý v dnešných dňoch opravujú), ktorý vylučoval aj existenciu električky do Čermeľa...
Okrem toho je plánovaná reko križovatky pri Infinity, takže do skončenia jej životnosti (t.j. 40rokov) by som o Moyzeske ani neuvažoval...

AD Hlavnná - obnovenie električky na Hlavnej * je si myslím na dobrej ceste - väčšina s tým súhlasí (na stretnutí ohľadom Auparku sa to nadnieslo), pri reko N.O. sa ráta s vybudovaním odbočky zo ŽST (toto prosím neriešiť - najlacnejší variant). Taktiež dobrá správa ohľadom "Ti.....j" predradnej koľaje z Južnej triedy - bude splietka (môj názor - aj tak zbytočné) ale bola daná požiadavka na splietku od Štúrovej. Tej sa však zdráhajú ale asi im nemá kto vysvetliť, že splietka oproti klasickému odbočeniu potrebuje iba 30m rovnej trate a o 15cm širšie teleso a štíhlejšiu výhybku (cenový rozdiel v rámci objemu celej križovatky zanedbateľný)...
* - bolo vyslovené, aby sa vypracovala štúdia o obnovení ED na Hlavnej (len dúfam, že to nebude ako prezentácia/štúdia KORIDu, ktorá pripomína prácu nejakého stredoškoláka ) ?
Reakcia na: TA #43113:
Jasné, že sa predal. Vtedy boli ceny také a lacnejšie nik nedával. Ešte aj trápna garzónka kdesi za Galériou stála minulé leto 1.200.000 (s ešte menšou plochou). Však aj hypotéky sa dávali na 120%. Píšu o tom dnes tu: http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=4.2.2009/90079K

Prišla pani kríza a ceny sa začínajú zreálňovať.

Re #43116 Sarko: Mne sa tá preložka trate takisto pozdáva. Spomínam si na alej a el. trať, ktorá ide ku Pražskému hradu.

"Mas pravdu, vsetci tu visime na hypotekach, ale kriza sa neprivadza z hypotek, ale ekonomickou krizou, ked ludia zacnu stracat zamestnanie a krizova hypoteka je uz len jeden z poslednych v domino efekte, ked velke percento nezamestnanych nahle nie su schopni splacat cokolvek."

Som zvedavý koľko Slovákov čo takto narýchlo popodpisovalo hypoúvery si uvedomuje, že v prípade zmeny ceny (jej zníženia) na trhu, môže po nich banka žiadať založiť ďalšiu nehnuteľnosť. Kto naberie zo dňa na deň ďalšiu vhodnú nehnuteľnosť? A rodičovský dom nezaloží nikto.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.