Reakcia na: Maťo #4290:
Nie som si istý rovnakým dátumom ,ale myslím že došlo vtedy k zrušeniu liniek 1,5,8. L1 myslím už predtým bola len špičková(?)
To zachádzanie L2 do Krásnej súvisí s tým určitým zlúčením L2 a 3 v uvedenom období, podla mňa to bolo dosť zmetočné ,zrejme preto to dlho nevydržalo.
Sarko
Nie, pod zem mala ísť len IAD a busy iných dopravcov (mimo MHD). MHD logicky ostane na provrchu, niečo ako Hlavná ul. v Prešove. Električková trať sa plánovala presunúť na južnú stranu Štúrovej a N.O. z dôvodu výstavby tunela najprv na južnej strane, potom preložka električkovej trate a následne výstavba tunela na severnej strane. Existovali aj rôzne iné varianty.
Ja by som vzhľadom k obrovským finančným nákladom a nedostatku financií zo Štúrovej a N.O. jednoducho iba vylúčil IAD a čo najviac jej to komplikoval tak, aby sa vodičom cestujúcim do centra oplatilo autá odstavovať na záchytných parkoviskách P+R, s následným použitím MHD. Prechádzajúci cez mesto tu už majú dobudovaný dialničný privádzač, ktorý po dostavbe stále zíva prázdnotou.