Reakcia na: Sarko #4253:
Pozri, vidím, že Ty budeš donekonečna tvrdiť svoje a ja tiež neustúpim. Asi to radšej nechajme tak a nech sa ostatní diskutujúci idú pozrieť tiež a vyjadria sa. Prípadne nech sa rovno ide pozrieť a vyjdriť aj nejaký vodič MHD. Ja tu nechcem robiť zo seba neviem čo, ale odkedy poznám osobne nejdedného vodiča MHD, zistil som, že problematické môže byť aj odbočenie, ktoré sa tak pri pešej pochôdzke nemusí javiť. Ešte jak tak sa dá kľučkovať s Karosami, ale s CityBusom či Solarisom už hocikam nezabočíš.Záverečné vety: Netvrdím, že autobus tadiaľ neprejde. Možno prejde. Ale ak aj prejde, bude mať problémy. Ak musí mať problémy, tak sa to dá ospravedlniť tým, že iný spôsob nie je (napr. trasa na Surdok v Prešove). Ale v prípade NO sú aj iné riešenia, a to riešenia, ktoré nevystavia vodiča rizikovým situáciám na úseku Hlavná - Rooseveltova. Bodka.
? (I keď takú L18 som vždy chcel predĺžiť, ale inak.)
cez vikend s dvoma linkami (18 a 34) a tu uvadzam moju vymyslenu trasu (nieje to navrh, ale kto chce moze reagovat)
PIT
Tak to je poriadna sila verejne hlásať takéto klamstvo. A ja som ešte ZSSK vypisoval, že nech tie 840 používajú na prímestskú a regionálnu dopravu, na ktoré sú určené a vôbec nie na diaľkové trasy, ako ZV-BB-ZA-CA-Skalité. Aké je to už pohodlie cestovať na sklopnej sedačke v priestore pri dverách (nehovoriac o tom, že 2-vozňová súprava v špičke niekedy kapacitne nestačí a ľudia tam ešte stoja a tí čo sedia majú minimálny priestor na nohy. A takto sedieť zo 2 hodiny je tiež za trest. Čo sa týka času jazdy podľa GVD sa viditeľne skrátil iba u Zr vlakov idúcich cez Vrútky, keďže tam nestoja 10 min kvôli prepriahnutiu lokomotívy. Inak žiadny zázrak neexistuje, tak ako si napísal.
Takže sa opäť vyznamenal jeden z NEKOMPETENTNÝCH, ktorý by mal okamžite dostať padáka.