Reakcia na: Vladimír #4249:
Plny suhlas. Nie je spravne, ak sa najde len jedno riesenie danej situacie (Bottova-Slovan,Roosveltova) a navyse za cenu neskutocne vysokych nakladov. Ak by uz bol sucasny stav neznesitelny, podla mojho nazoru by sa skor hladalo riesenie cez pesiu zonu medzi pamatnikmi. Je zaujimave, ze k tomuto rieseniu sa nikto nevyjadril, pricom:-zastavky by boli pred Slovanom a Domom techniky ako ostatne (skor by som bral len zastavky pred Domom techniky, pretoze pred Slovanom by v niektorych hodinach mohli vzniknut kolizne situacie pri opusteni zastavky a radeni sa do laveho jazdneho pruhu a navyse, je tam aj viac priestoru na statie viacerych liniek)
-terenne upravy, zmeny organizacie dopravy a dopravneho znacenia by boli minimalne v porovnani s navrhovanym riesenim Slovan-Roosveltova.
L28 zastavuje na vsetkych zastavkach na Jazere poslednych 5 rokov a mozno aj kratsie.
PIT
Tak to je poriadna sila verejne hlásať takéto klamstvo. A ja som ešte ZSSK vypisoval, že nech tie 840 používajú na prímestskú a regionálnu dopravu, na ktoré sú určené a vôbec nie na diaľkové trasy, ako ZV-BB-ZA-CA-Skalité. Aké je to už pohodlie cestovať na sklopnej sedačke v priestore pri dverách (nehovoriac o tom, že 2-vozňová súprava v špičke niekedy kapacitne nestačí a ľudia tam ešte stoja a tí čo sedia majú minimálny priestor na nohy. A takto sedieť zo 2 hodiny je tiež za trest. Čo sa týka času jazdy podľa GVD sa viditeľne skrátil iba u Zr vlakov idúcich cez Vrútky, keďže tam nestoja 10 min kvôli prepriahnutiu lokomotívy. Inak žiadny zázrak neexistuje, tak ako si napísal.
Takže sa opäť vyznamenal jeden z NEKOMPETENTNÝCH, ktorý by mal okamžite dostať padáka.