toľko príspevkov...?
eMareq -
na L18 mi nešahaj
Vladimír -
strašne všetko komplikuješ ?
balky -
no myslím si, ak poznáš sieť liniek, ako tvrdíš, tak si musel hneď vedieť, o čom /cestujúci/ píše a že sa preklepol... A neviem čo si tým myslel, ale je aj Slovenská aj Slovenskej jednoty.../pamätám na L25, ktorá ešte nedávno tamať behala - ale len kratúčko/
SCI-FI -
bolo to dávnejšie v novinách... písalo sa o podzemnej doprave - pod celým Námestím Osloboditeľov - vchádzať sa malo pri Sennom trnu a vychádzať až niekde za Dargovom, alebo aj ďalej a opačne
Sarko -
Bottova je podľa mňa jedna s najlepších stanovíšť (a to aj v dostupnosti) v meste, len DP na to ešte neprišiel
...
Jednoznačne tam predĺžiť L70, s KVPčka doplnok trhanár pr. L73...
L72 viesť jednoznačne cez Bottovu...tam by stratila ten nadbeh, ktorý dnes má
L18 predĺžiť na stanicu cez Bottovu atď...
?
eMareq -
na L18 mi nešahaj

Vladimír -
strašne všetko komplikuješ ?
balky -
no myslím si, ak poznáš sieť liniek, ako tvrdíš, tak si musel hneď vedieť, o čom /cestujúci/ píše a že sa preklepol... A neviem čo si tým myslel, ale je aj Slovenská aj Slovenskej jednoty.../pamätám na L25, ktorá ešte nedávno tamať behala - ale len kratúčko/
SCI-FI -
bolo to dávnejšie v novinách... písalo sa o podzemnej doprave - pod celým Námestím Osloboditeľov - vchádzať sa malo pri Sennom trnu a vychádzať až niekde za Dargovom, alebo aj ďalej a opačne
Sarko -
Bottova je podľa mňa jedna s najlepších stanovíšť (a to aj v dostupnosti) v meste, len DP na to ešte neprišiel

Jednoznačne tam predĺžiť L70, s KVPčka doplnok trhanár pr. L73...
L72 viesť jednoznačne cez Bottovu...tam by stratila ten nadbeh, ktorý dnes má
L18 predĺžiť na stanicu cez Bottovu atď...
?
KVKV
Musím povedať ,že Tvoje príspevky a reakcie bývajú logicky premyslené a zodpovedne zpracované. To bez irónie.
Ale nemožem nevidieť v tom určitý bacil dpmk. Nepracuješ tam? Alebo nechodíš na stáže?
Nechcem teraz hodnotiť vhodnosť vedenia liniek Roseweltovou a pred Slovanom. Použijem to ako demonštratívny príklad. Urobil si osobnú pochodzku, a zistil si, že to tam skutočne nejde, lebo tam parkujú autá, riešenie obrubníku komplikuje zabočenie do Rosw., atď... "Takže sa to nedá, návrh sa zamieta, nie je čo riešiť, je to dobré tak ako to je!"
Po tej obchodzke a zistení stavu mala nasledovať druhá fáza riešenia úlohy. Premyslieť si návrh na odstránenie kolíznych miest, preložky parkovísk, úpravy komunikácií, obrubníkov, riešenia nástupných miest, atď. ,proste VYRIEŠIŤ PROBLÉM. V tom je ten rozdiel v myslení a prístupe.
Ono by to nakoniec šlo, keby to bolo nezbytne potreba.
//Mimochodom kedysi v rámci akejsi dlhodobej výluky, L16 Roseveltovou jazdila. -myslím, keď sa staval Slovan(?)//
Pokial označuješ niektoré linky ako prímestské "z milosti dpmk" ,tak by som logicky predpokladal ,že po zavedení prestupnej tarify budú skrátené do najbližšej konečnej ED, príp. niektorej hlavnej mestskej linky.