Reakcia na: Peter55 #41401:
A to je argument?+
Re #41403 Peter55: A keby boli časi dobre urobené, koľko by sa ubralo z meškania? 5 minút?
Ja skôr narážam na nekoncepčnosť tejto zmeny (52L), podobne ako bola stará L22.
Re #41402 R55ka: Prosím Ťa čo máte s tou L18? Keby Vám ju preložili naspäť chodila by častejšie? Nie! To čo tu "riešiš" ja volám plakaním za stratou „dlhoročného a tradičného spojenia“, stratili ste to, že Vám to nejde priamo z Furče na KVP, ale musíte ísť trolíkom a potom si prestúpiť a to sa Vám tam hore nechce. Lebo dvadsať rokov nám to tu takto jazdilo tak to tak musí byť až kým asi neumrie posledný furčan.
eMareq
Za seba môžem povedať, že keď som sa trepal do Krásnej tak keď mi to časovo vyhovovalo, išiel som tým čo vtedy šlo (čo bolo málokedy), zvyčajne som však vystúpil na Važci a šiel tam peši.
Re #41384 810zssk: Valalu nevysvetlíš.
"Je to oveľa lepšie, keď mimo špičky máme priame spojenie s centrom a už netreba prestupovať pri Optime. Hoci nová 52L nejde až na stanicu, aj po Námestie osloboditeľov je to pre nás výhra. Ide vlastne o návrat k stavu spred augusta. Ešte budeme bojovať za to, aby električky premávajúce do U. S. Steelu a späť zastavovali na Pereši čo najviac za hodinu, najlepšie všetky, nielen raz či dva razy do hodiny ako teraz."
JOZEF KARABIN
Ach ten starosta Mojsereša, zase trepe blbosti. NIKTO NIKDY Mojserešanov predsa nenútil ani im neprikázal prestupovať pri Optime! To len on si vsugeroval túto sprostosť, že tam si musia povinne vystúpiť, lebo konečná pri Optime bola jediná možná. Prestupovalo sa predsa na Perešskej v oboch smeroch a nie pri Optime. A tie jeho výkriky o tom ako budú bojovať, aby VŠETKY R-ky zastavovali na Pereši (resp. viac spojov v sedle) ma dojímajú (he-he-he). Keď bolo treba zrušiť TZReisingerovinu, tak žiadal vyňať tú svoju zastávku z tohto pásma. To bolo všetko čo pre to bol ochotný spraviť. Nič však neurobil, ale spravili to za neho iní a zruší sa to komplet pre všetkých od 1.1.09. ? ☠