Reply on: Axel #41396:
"Dnes (po 14.12.) maju tie iste linky, len castejsie a su v meste este o nejaku minutku skor... Ak boli spokojni vtedy, nemaju dovod byt nespokojnejsi ani dnes.V obdobi 1.8. - 14.12. - pisal som nizsie (prestup a dlhsia doba cestovania) vo vztahu k NO."
Či sú častejšie v meste ako vtedy je relatívne (cez víkend a večer/skoro ráno určite). Slanecká cesta je v špičke upchatá, tak tie busy sem tam chodia aj po trati. Ak aj sa dnešná L52(L) z tej kolóny nejako vymoce, tak sa zachvíľu dostane a stane súčasťou kolóny na Južnej triede. Potom ide relatívne ešte kľudným úsekom po Jantárovej, ale príde ku NO a už je to tu opäť. O nejakom skrátení cestovania do centra sa v takomto prípade nedá vravieť - to je realita. To čo by tá linka získala, tak by zase tam stratila. Naviac opakujem, na L52L budú zachvíľu ponosy, lebo ráči kumulovať meškanie (už aj pre svoju dĺžku - skoro 80 minút a na Lorinčíku nemá vodič žiadnu menšiu prestávku), ktoré sa následne môže, ale nemusí preliať pri prejazde na L13. Môže nastať taká situácia, že L52L príde do Krásnej s takým meškaním, že vodič vzápätí zistí, že už mal dávno odísť ako L13. Tak podnik bude musieť vypravovať ďalší voz, ktorý bude riešiť (rozumej vyrovnávať) práve tie meškania, ale cestujúci to nijak nepocíti (netýka sa to len týchto dvoch liniek), naopak podnik áno - zbytočnou výpravou.
eMareq
Za seba môžem povedať, že keď som sa trepal do Krásnej tak keď mi to časovo vyhovovalo, išiel som tým čo vtedy šlo (čo bolo málokedy), zvyčajne som však vystúpil na Važci a šiel tam peši.
Re #41384 810zssk: Valalu nevysvetlíš.
"Je to oveľa lepšie, keď mimo špičky máme priame spojenie s centrom a už netreba prestupovať pri Optime. Hoci nová 52L nejde až na stanicu, aj po Námestie osloboditeľov je to pre nás výhra. Ide vlastne o návrat k stavu spred augusta. Ešte budeme bojovať za to, aby električky premávajúce do U. S. Steelu a späť zastavovali na Pereši čo najviac za hodinu, najlepšie všetky, nielen raz či dva razy do hodiny ako teraz."
JOZEF KARABIN
Ach ten starosta Mojsereša, zase trepe blbosti. NIKTO NIKDY Mojserešanov predsa nenútil ani im neprikázal prestupovať pri Optime! To len on si vsugeroval túto sprostosť, že tam si musia povinne vystúpiť, lebo konečná pri Optime bola jediná možná. Prestupovalo sa predsa na Perešskej v oboch smeroch a nie pri Optime. A tie jeho výkriky o tom ako budú bojovať, aby VŠETKY R-ky zastavovali na Pereši (resp. viac spojov v sedle) ma dojímajú (he-he-he). Keď bolo treba zrušiť TZReisingerovinu, tak žiadal vyňať tú svoju zastávku z tohto pásma. To bolo všetko čo pre to bol ochotný spraviť. Nič však neurobil, ale spravili to za neho iní a zruší sa to komplet pre všetkých od 1.1.09. ? ☠