Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #41397:
Ani sa ti necudujem...
MIKE: Schwartzovina a kuzmovina su v populacii hlboko zakorenene. Prejdu generacie, kym (mozno) vymizne. Ale vtedy uz bude neskoro. Opakujem sa, ale je to tak.
Reply on: Axel #41396:
Ad. posledna veta, hneď jak dostanem vodička kašlem aj na celu MHD, v buse pojdem maximalne ako vodič ?
Reply on: eMareq #41394:

Pred 1.8. to nebolo lepsie.
Dnes (po 14.12.) maju tie iste linky, len castejsie a su v meste este o nejaku minutku skor... Ak boli spokojni vtedy, nemaju dovod byt nespokojnejsi ani dnes.
V obdobi 1.8. - 14.12. - pisal som nizsie (prestup a dlhsia doba cestovania) vo vztahu k NO.

Re #41393 Mike:
Mladsia generacia sa na MHD obavam sa, ze vykasle uplne... ?
Reply on: Mike #41393:
O tomto bude článok na trolejbus.sk čochvíľa. Založený na poznatkoch z tej ankety, ktorú som tu prepastoval.
Reply on: Axel #41390:
A podľa Teba bolo do 1.8.2008 s linkami 13 a 38 lepšie? Defacto majú to isté čo predtým, len z linky 38 sa stala linka 52 (nestojaca pri každej vŕbe ako pôvodná L38) a chodí v špičke 2x častejšie a z L13 čo do trasy trochu ubudlo. Čo bola teda motivácia pre nich? Alebo: Čo po novom od 14.12. je motivácia pre nich?

Za seba môžem povedať, že keď som sa trepal do Krásnej tak keď mi to časovo vyhovovalo, išiel som tým čo vtedy šlo (čo bolo málokedy), zvyčajne som však vystúpil na Važci a šiel tam peši.

Re #41384 810zssk: Valalu nevysvetlíš.

"Je to oveľa lepšie, keď mimo špičky máme priame spojenie s centrom a už netreba prestupovať pri Optime. Hoci nová 52L nejde až na stanicu, aj po Námestie osloboditeľov je to pre nás výhra. Ide vlastne o návrat k stavu spred augusta. Ešte budeme bojovať za to, aby električky premávajúce do U. S. Steelu a späť zastavovali na Pereši čo najviac za hodinu, najlepšie všetky, nielen raz či dva razy do hodiny ako teraz."

JOZEF KARABIN

Ach ten starosta Mojsereša, zase trepe blbosti. NIKTO NIKDY Mojserešanov predsa nenútil ani im neprikázal prestupovať pri Optime! To len on si vsugeroval túto sprostosť, že tam si musia povinne vystúpiť, lebo konečná pri Optime bola jediná možná. Prestupovalo sa predsa na Perešskej v oboch smeroch a nie pri Optime. A tie jeho výkriky o tom ako budú bojovať, aby VŠETKY R-ky zastavovali na Pereši (resp. viac spojov v sedle) ma dojímajú (he-he-he). Keď bolo treba zrušiť TZReisingerovinu, tak žiadal vyňať tú svoju zastávku z tohto pásma. To bolo všetko čo pre to bol ochotný spraviť. Nič však neurobil, ale spravili to za neho iní a zruší sa to komplet pre všetkých od 1.1.09. ? ☠
Reply on: Axel #41390:
Tu je vidieť, že samotní občania - cestujúci - voliči uprednostňujú systém, ktorý je už na západe (a čiastočne už aj v BA) dávno prekonaný...ale čím to je...?
Podľa mňa hlavne vekom. Verím tomu, že keď generácie duochodcov vymrú a v tej - ktorej m. č. začne prevládať vrstva v strednom, príp. mladšom veku, tí uvítajú hustý interval a prestupy im nevadia.. avšak ako sa pozerám na demografickú prognózu SVK, také ružové to tak skoro nebude...
Reply on: t.p #41391:
Ano, mas pravdu.
Pri cestovani do Krasnej (ak neviem odchody) mi vsak staci jedno: dostat sa na zaciatok Jazera, nie na jeho koniec a viem, ze ta 13/52 tam stoji a odvezie ma.
(riedkost intervalu je mi jasna, no ako vidime, nie je pre obyvatelov Krasnej dolezita...)

Navyse si dovolim tvrdit, ze vacsina cestujucich z krasnej a do krasnej rano niekde vystupi a poobede na tej istej zastavke nastupi... Nie je tam nic, kvoli comu by tam mali cestovat "cudzinci".
Reply on: Axel #41390:
No pre ludi z Krasnej prestupna tarifa pri cestovani na NO nepriniesla ABSOLUTNE nic (kedze interval pre nich nie je motivacia)

Tu si krasne vymenoval, co je vidiet. Ale cestovanie ma aj tu cast co vidiet nie je. Napriklad, ked ides odniekial do Krasnej. Vtedy musis sledovat kedy ti ide nieco do Krasnej a pre istotu este aj to odkial (13 vs. 52L) V medznom pripade sa ti moze stat, ze ti ujde spoj a potom musi tvoj rozkysnuty zadok mrznut na zastavke pol hodinu namiesto 20 alebo 15 minut.

Dalej ak uz ma byt priama linka do centra, tak nech to je linka Krasna - Opatske - NO, 15/30/30 a linku v useku Mlyn - ZST spravit v rovnakom intervale To mi dava z dopravneho hladiska vecsi zmysel ako terajsi mix 13/52L
Reply on: eMareq #41389:
nezabudol.
Je to proste fakt a nebudem predsa velebit dopravu nastup, bus, vystup, cakanie (L13 bola tusim koordinovana na L9), hrkanie po rozbitej trati so stanim na kazdej vrbe aby som bol v (pred)cieli mojej cesty o minimalne 5 minut neskor, ked mozem nastupit, usadit si svoj rozkysnuty zadok a v teple sa "expresom" odviezt.
5 minutovy interval je OK, ale naco mi je, ze nieco ide 7.20,7.25,7.30,7.35 aj 7.40, ked ja potrebujem ist len tym na 7.30...

(ZNOVU opakujem, ze nie som zastancom Svorcovin, ze chapem zmysel, ucel a vyhodnost prestupnej tarify a husteho intervalu a sam som zmenu intervalov uvital. Uz neovladam odchody liniek, nechodim z domu podla hodiniek, proste sa obujem a idem na zastavku s tym, ze nieco dojde.)

No pre ludi z Krasnej prestupna tarifa pri cestovani na NO nepriniesla ABSOLUTNE nic (kedze interval pre nich nie je motivacia)
Reply on: Axel #41388:
Hej, len tu si zabudol to, že L52 nestojí na každej zastávke na JZR (a načo by aj) + Južnou triedou preletí, narozdiel od L3. To má byť Krásňanský "expres".
Reply on: Yogi616 #41216:

Ja scasti chapem:

Vazecka - NO = L52 13 minut, L3 17 minut + zarataj si cas potrebny na prestup, ak sa prestupuje na Vazeckej
Jeden postreh z pondelka rana: Linka c.56 si to nemierila vrchnou castou THC a cestujuci "zdesene" na nu pozerali (a nenastupovali, lebo nevedeli co sa deje), linka 27 mala (a este aj dnes ma) oznacenie na Lingov. Poucenie: DPMK nevie co sa 14.12.2008 v ich vlastnom podniku STALO!!!
Reply on: tbus #41304:
..tych momoriadnych udsalosti je nejak vela, nie? Ak inde je tych udalosti viac, robia sa mimoriadne OPATRENIA!!!
Reply on: pedro77 #41292:
nie je jedno kolko cakas na zastavke (prestup), pri 30 minut. listku musis pri prestupe nastupit do 30. minut od prveho oznacenia pri nastupe (rovnako pri hodinovom), je to pri dnesnom stave IT jednoducha zalezitost a ak to niekomu "nevonia" tak nech sa pri preruseni cesty automaticky "pridava" cas (priemerny) na prestup - napr. 12 minut. A ze papierove listky maju problem? Snahou DPMK je pouzivat BCK, nie? Aj nakup listka u vodica je drazsi nez klasický, tak tu problem nemoze byt! Prakticka realizacia zaratavania casu v spojoch funguje uz dnes (ak o tom nevies). Chodim na BCK a pri preruseni cesty (nie na vsetkych spojoch), mi pri nastupe do prestupoveho spoja ukaze kolko minut mam na cestovanie a na ktoru zastavku!
Reply on: eMareq #41372:
Nám stačí spoj raz za hodinu, hlavne, že netreba prestupovať. - idiot
Reply on: Nikoliatko #41381:

Skús si v cestovných poriadkoch (ľavá ikona v na hornej lište stránky) nájsť L 55 a tam máš aj poradie zastávok danej linky. It is so easy...
Reply on: eMareq #41373:

Je to trochu neprehľadné, pomaly viac písmen ako časov odchodov, ale hlavne nastáva problém, keď takúto širokú tabuľku treba skopírovať do excelu a vlepiť na A4, kde už mám odchody ostatných liniek (napr. z THC).
ja by som sa len cela opýtať jednu otázočku: tým, že zastávka Postupimská už nie je na znamenie, znamená to, že tam stojí aj l 55? resp. odkedy stojí l55 aj na postupimskej? lebo dnes sme tam zastavili.....
eMareq: pindat treba, aj keby bol priamy spoj s intervalom prazskeho metra. Voly-ci to ocenia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.