Reakcia na: Mike #37172:
Veď je jednoduché sa zbaviť zodpovednosti (aj tak existuje vo formálnej rovine), najprv úchylné požiadavky na šírom šárom dopravu, kde sa premrhalo zbytočne kopec vodičov a teraz nemá kto jazdiť.Re #37167 Nodes: Nuž je to pravda. BTW tento "scenár" ako napísal Principio spôsobí, že sa neškrtne len niečo, ale pôjdu do hája aj 3 linky (500 000 km je drastické obmedzovanie). Zabudnite, že sa obnoví premávka podľa "c" ako bolo navrhované a aj je na imhd (tie stĺpce dnes zruším, okrem električiek). A to som veľmi zvedavý čo tu bude ešte jazdiť. Asi bude treba za združenie začať konať a čím skôr tým lepšie. S PHSR si tak môžu vytrieť vieš čo. S takouto politikou to môžu zrušiť hneď a každému kúpiť po jednej plesnivej Š120. ? ☠
TA
predpokladám, že vtedy sa ešte dalo ísť po asfaltke medzi Cassosportom a hádzanárskou halou. Dnes sa to už nedá, keďže tam " umelo " zriadili 1-smerku. Takže po zabočení cez ( bývalý ) plot Cassosportu je potrebné ísť popri blšáku ( teda po tej panelmi (?) vyloženej ploche ) a potom sa po napojení na asfaltku vytočiť späť na " poľnú " cestu - poľnou som ju nazval len preto, že je tam v cca 5-metrovom úseku len zemina. Následne dole miernym kopčekom a potom sa vyesíčkovať k ceste pri Hornbachu.
V zásade proti tomu nemám nič; ak by tak chodila L 15, neprotestoval by som, ale pripadá mi to veľmi krkolomné - minimálne, kým nebude prepájacia komunikácia Pri Prachárni - Popradská plne funkčná.