Reakcia na: 5 #36738:
"120 minút je pre nikoho (veď aj pre nikoho je to vymyslené, tu hodina, tam hodina, v tej diere si to nikto nevšimne)"
Pre nikoho? A aký to má potom význam také niečo vymyslieť? Ja si pamätám, že v čase boomu MHD chodila linka (35) zo Štadióna Lokomotívy do Džungle 2x do hodiny celodenne/celotýždenne! Tak toto je riadna šupa. Potom by sme tam mohli rovno šupnúť aj dnešnú L23 s tými pár spojmi, malo by to efekt rovnaký.
"na úrovni dopravy do Nižnej Myšle (z Myšle aspoň niekto cestuje)"
A ako vieš že by necestovali aj z Džungle? Tým, že sa im zníži prepravná príležitosť, tak budú nútení hľadať zastávku (pešia dostupnosť ku inej) inde, alebo prejsť na inú formu dopravy.
"všetci sa z Džungle presunú ku zastávke Pod Furčou alebo ku HMT (veď nech sa... a môžme ju zrušiť, žeby cieľ?)"
Viď moja úvodná otázka "pre nikoho?"
Re #36739 5: No veď samozrejme, z 29 prestup na 16 a dovi dopo. Otázne je čo zo zastávkou Cyklistická? Zrušiť alebo dať každý druhý spoj z linky 16 tade prejsť?
5
V novom LV mi (o.i.) dosť kolú oči linky 22 a 25.
22 preto, že obsluhuje Džungľu, čiže takmer nič,
25 preto, že od Krajského súdu až po HMTesco nehanebne kopíruje trolejbus.
Úvaha: Keď už linka obsluhujúca THC-obec ide cez Magnezitársku a okolo HMT, prečo by nemohla zájsť do Džungle a obslúžiť ju? Párminútová zachádzka by nikoho nezabila, ľudia z THC-obce by sa aj naďalej dostali do centra v rámci 30 min. JCL. Do Džungle by pritom mohol zachádzať len každý druhý spoj.
Efektívnejšie a zoptimalizované linky 22 a 25 by vyzerali takto:
22: Baňa Bankov - Amf. - NMM - Mier - (Džungľa) - THC-obec - THC-sídl.
25: Poľov - Moldavská - NO (s manipulačným otáčaním napr. na Bottovej).
Úspora je jednoznačná, do Džungle by to šlo ako 22A (60'/120'). Ale sa mi uľavilo. ?