Reakcia na: eMareq #36744:
Pozri, mohli by do Džungle zachádzať aj všetky "moje" 22-ky. Ja som len chcel ušetriť Ťahanovčanov, aby aspoň polku spojov mali bez tej zachádzky, nakoľko prepravné potreby THC-obce a Džungle isto nie sú 1:1.Podľa cassovia.sk mala v roku 2001 Džungľa 427 obyvateľov. Obmedzený potenciál. Z toho je značné % romales, zberbales a chamrades, ktoré autobus zvnútra ešte nikdy nevideli a ani nie je záujmom DPMK, aby ho niekedy videli. Keď si myslíš, že takáto MČ má mať rovnako často spoje ako napr. seriózne košické valaly (THC-obec 1720 obyv.), potom sa Ti čudujem.
Čo sa týka tej linky "THC-obec - HMT - Mier - Kostolianska - THC-most", to by bol zase zásah do L14 a ja už som to celé rozkopávať nechcel. ?
Re #36747 tbus: Dnes je luxus každý jeden vodič v (zbytočnej) službe navyše.
5
Džungľa
- 120 minút je pre nikoho (veď aj pre nikoho je to vymyslené, tu hodina, tam hodina, v tej diere si to nikto nevšimne),
- na úrovni dopravy do Nižnej Myšle (z Myšle aspoň niekto cestuje),
- všetci sa z Džungle presunú ku zastávke Pod Furčou alebo ku HMT (veď nech sa... a môžme ju zrušiť, žeby cieľ?)
Poľov
Vidíš, to ma ani nenapadlo. Tak aby boli Pereš, Lorinčík a Poľov seberovné MČ (čo nie sú ani dnes), potom:
- Pereš a Lorinčík v sedle 30-ka k Optime, v špičke 20L,
- Poľov v sedle 25 k Optime, v špičke 25A až na NO.
To už možno aj 2 vozy sa ušetria. ?