Reply on: eMareq #36737:
Džungľa
- 120 minút je pre nikoho (veď aj pre nikoho je to vymyslené, tu hodina, tam hodina, v tej diere si to nikto nevšimne),
- na úrovni dopravy do Nižnej Myšle (z Myšle aspoň niekto cestuje),
- všetci sa z Džungle presunú ku zastávke Pod Furčou alebo ku HMT (veď nech sa... a môžme ju zrušiť, žeby cieľ?)
Poľov
Vidíš, to ma ani nenapadlo. Tak aby boli Pereš, Lorinčík a Poľov seberovné MČ (čo nie sú ani dnes), potom:
- Pereš a Lorinčík v sedle 30-ka k Optime, v špičke 20L,
- Poľov v sedle 25 k Optime, v špičke 25A až na NO.
To už možno aj 2 vozy sa ušetria. ?
5
V novom LV mi (o.i.) dosť kolú oči linky 22 a 25.
22 preto, že obsluhuje Džungľu, čiže takmer nič,
25 preto, že od Krajského súdu až po HMTesco nehanebne kopíruje trolejbus.
Úvaha: Keď už linka obsluhujúca THC-obec ide cez Magnezitársku a okolo HMT, prečo by nemohla zájsť do Džungle a obslúžiť ju? Párminútová zachádzka by nikoho nezabila, ľudia z THC-obce by sa aj naďalej dostali do centra v rámci 30 min. JCL. Do Džungle by pritom mohol zachádzať len každý druhý spoj.
Efektívnejšie a zoptimalizované linky 22 a 25 by vyzerali takto:
22: Baňa Bankov - Amf. - NMM - Mier - (Džungľa) - THC-obec - THC-sídl.
25: Poľov - Moldavská - NO (s manipulačným otáčaním napr. na Bottovej).
Úspora je jednoznačná, do Džungle by to šlo ako 22A (60'/120'). Ale sa mi uľavilo. ?