Reply on: 5 #36738:
"120 minút je pre nikoho (veď aj pre nikoho je to vymyslené, tu hodina, tam hodina, v tej diere si to nikto nevšimne)"
Pre nikoho? A aký to má potom význam také niečo vymyslieť? Ja si pamätám, že v čase boomu MHD chodila linka (35) zo Štadióna Lokomotívy do Džungle 2x do hodiny celodenne/celotýždenne! Tak toto je riadna šupa. Potom by sme tam mohli rovno šupnúť aj dnešnú L23 s tými pár spojmi, malo by to efekt rovnaký.
"na úrovni dopravy do Nižnej Myšle (z Myšle aspoň niekto cestuje)"
A ako vieš že by necestovali aj z Džungle? Tým, že sa im zníži prepravná príležitosť, tak budú nútení hľadať zastávku (pešia dostupnosť ku inej) inde, alebo prejsť na inú formu dopravy.
"všetci sa z Džungle presunú ku zastávke Pod Furčou alebo ku HMT (veď nech sa... a môžme ju zrušiť, žeby cieľ?)"
Viď moja úvodná otázka "pre nikoho?"
Re #36739 5: No veď samozrejme, z 29 prestup na 16 a dovi dopo. Otázne je čo zo zastávkou Cyklistická? Zrušiť alebo dať každý druhý spoj z linky 16 tade prejsť?
Aerith
Inak ako sa dava vo vozidle vediet ze na dalsej zastavke treba zastavit? Treba stlacit tlacidlo "Dvere" alebo "Stop"? A ako je to v ikarusoch ktore maju to tlacidlo na strope? V KE mi tiez vadillo ze dvere sa daju otvorit az po zastaveni vozidlla.. V Prahe aj v Ostrave to funguje tak ze hocikedy pocas jazdy sa to da stlacit, tlacidlo sa rozsvieti a dvere sa otvoria po zastaveni vozidla.. To by bolo dobre aj pre znamenie ze vodic ma na zastavke na znamenie zastavit