Reply on: Dispecer #36734:
Linky 16 a 29 sú aspoň od Cassovie dokonale zladené. Tu by som povedal, že 16-ke ubrali v sedle na úkor 29-ky. Ak by sme chceli 29-ku ukončiť trebárs na Havlíčkovej, tak či tak by sa 16-ka musela 2-krát zahustiť. Čo by síce bolo dobré z pohľadu 16-ky ako nosnej linky, ale v sumáre by to úsporu neprinieslo.16-ka stratila status nosnej linky kvôli ponechaniu 12-ky na Podhradovej. Tak to chceli, tak im treba.
Tie 3 linky sú vzájomne prepojené a kým budú MČ trvať na všetkých, 16-ka nikdy nosná nebude.
eMareq
"120 minút je pre nikoho (veď aj pre nikoho je to vymyslené, tu hodina, tam hodina, v tej diere si to nikto nevšimne)"
Pre nikoho? A aký to má potom význam také niečo vymyslieť? Ja si pamätám, že v čase boomu MHD chodila linka (35) zo Štadióna Lokomotívy do Džungle 2x do hodiny celodenne/celotýždenne! Tak toto je riadna šupa. Potom by sme tam mohli rovno šupnúť aj dnešnú L23 s tými pár spojmi, malo by to efekt rovnaký.
"na úrovni dopravy do Nižnej Myšle (z Myšle aspoň niekto cestuje)"
A ako vieš že by necestovali aj z Džungle? Tým, že sa im zníži prepravná príležitosť, tak budú nútení hľadať zastávku (pešia dostupnosť ku inej) inde, alebo prejsť na inú formu dopravy.
"všetci sa z Džungle presunú ku zastávke Pod Furčou alebo ku HMT (veď nech sa... a môžme ju zrušiť, žeby cieľ?)"
Viď moja úvodná otázka "pre nikoho?"
Re #36739 5: No veď samozrejme, z 29 prestup na 16 a dovi dopo. Otázne je čo zo zastávkou Cyklistická? Zrušiť alebo dať každý druhý spoj z linky 16 tade prejsť?