Reakcia na: eMareq #34952:
Pri jednaniach s p.dnešným ministrom Rašim keď ešte riadil košické zdravotníctvo, tvrdil, že potrebuje prepojenie novej a starej nemocnice ako jednej zdravotníckej firmy od DPMK dočasne, že FN zakúpia minibusy a budú si robiť kyvadlovku pre pacientov a zdravotný personál sami. Takže tú kyvadlovku ide naďalej robiť DPMK, aj keď sa jedná vlastne o vnútrozávodovú dopravu.
PTI
MHD by mal byť nejaký systém, pokiačľ možno logický a fungujúci. Určiť na vnútromestských linkách ED na Južnej triede 1 zastávku na znamenie nie je systém. Čo sa tým dosiahne ? Len konflikty vodič - cestujúci, vzniknú rizikové situácie vo vozidle aj mimo neho. Systém bol zastávky na znamenie na rýchlodráhe, kde bol hlavný účel zrýchlenie dopravy do VSŽ na smeny. Ale zastávka na znamenie južná trieda 125 je blbosť. Zvýši sa tým kvalita cestovania ? Koľko nových potenciálnych cestujúcich tým získa DPMK ? Maximálne vodiči ED si prídu na svoje a najmä v nočných hodinách budú skúšať na tomto úseku svoje schopnosti ala Schumacher.
s tými zastávkami na znamenie ešte jednu poznámku. Tu často spomínaný Arpi Sch. mal názor, že na trase každej linky by mali byť iba dve zastávky - východzia a konečná. Vtedy by bola MHD pravideľná a kvalitná. Myslím si, že najlepšia a najkvalitnejšia MHD je vykašľať sa na MHD a hor sa všetci do IAD.