Reply on: regeta #34961:
Nie, ďakujem - dvakrát stačilo v predstavenstve, nejakých 5 rokov po ukončení výšky a ešte takých desať rokov ako brigádnik - revízor a vodič električky - je tak akurát dosť. Dnes beriem DPMK ako firmu ktorá existuje a vďaka tejto www.imhd.sk sa dá diskutovať o problémoch dopravy. Aj keď tá diskusia je málokedy konštruktívna.
A ešte jeden poznatok pre dnešný deň: Cez víkend tu bola spomenutá tragédia autobusu pod Furčou, týmto chcem pozdraviť dnešného vodiča limky č.32A (tak svietil Emtest), vozidlo 3207, klbová Karosa, čas 10,00 hod, ktorá sa aj s cestujúcimi rútila dole tr.KVP v smere od Starozagorskej ku Popradskej minimálne 90-km rýchlosťou. Išiel som za ňou IAD, takže tú rýchlosť viem presne určiť podľa svojej, a toho, že som tomuto autobusu absulútne nestačil s dychom.
Len mimochodom, je tu 60-ka. Touto cestou dotyčného vodiča vrátane jeho nadriadených srdečne pozdravujem, a želám, mu, aby sa nestal tiež súčasťou čuernej kroniky !!!
PTI
MHD by mal byť nejaký systém, pokiačľ možno logický a fungujúci. Určiť na vnútromestských linkách ED na Južnej triede 1 zastávku na znamenie nie je systém. Čo sa tým dosiahne ? Len konflikty vodič - cestujúci, vzniknú rizikové situácie vo vozidle aj mimo neho. Systém bol zastávky na znamenie na rýchlodráhe, kde bol hlavný účel zrýchlenie dopravy do VSŽ na smeny. Ale zastávka na znamenie južná trieda 125 je blbosť. Zvýši sa tým kvalita cestovania ? Koľko nových potenciálnych cestujúcich tým získa DPMK ? Maximálne vodiči ED si prídu na svoje a najmä v nočných hodinách budú skúšať na tomto úseku svoje schopnosti ala Schumacher.
s tými zastávkami na znamenie ešte jednu poznámku. Tu často spomínaný Arpi Sch. mal názor, že na trase každej linky by mali byť iba dve zastávky - východzia a konečná. Vtedy by bola MHD pravideľná a kvalitná. Myslím si, že najlepšia a najkvalitnejšia MHD je vykašľať sa na MHD a hor sa všetci do IAD.