Reply on: regeta #34961:
Nie, ďakujem - dvakrát stačilo v predstavenstve, nejakých 5 rokov po ukončení výšky a ešte takých desať rokov ako brigádnik - revízor a vodič električky - je tak akurát dosť. Dnes beriem DPMK ako firmu ktorá existuje a vďaka tejto www.imhd.sk sa dá diskutovať o problémoch dopravy. Aj keď tá diskusia je málokedy konštruktívna.
A ešte jeden poznatok pre dnešný deň: Cez víkend tu bola spomenutá tragédia autobusu pod Furčou, týmto chcem pozdraviť dnešného vodiča limky č.32A (tak svietil Emtest), vozidlo 3207, klbová Karosa, čas 10,00 hod, ktorá sa aj s cestujúcimi rútila dole tr.KVP v smere od Starozagorskej ku Popradskej minimálne 90-km rýchlosťou. Išiel som za ňou IAD, takže tú rýchlosť viem presne určiť podľa svojej, a toho, že som tomuto autobusu absulútne nestačil s dychom.
Len mimochodom, je tu 60-ka. Touto cestou dotyčného vodiča vrátane jeho nadriadených srdečne pozdravujem, a želám, mu, aby sa nestal tiež súčasťou čuernej kroniky !!!
Papyr
Pri skolach? Preco nie? Ak je zastavka, ktora sa vyuziva HLAVNE v dobe 7.30-8.00 a 12.30-14.00, tak preco nie? Mimochodom, moze sa zadefinovat aj zastavka, ktora je na znamenie v dobe od do, inak je stala. Praha ma takto plno zastavok na znamenie len medzi 20. a 4. hodinou.
Na sidlisku? Preco nie? Zalezi od toho, ktora zastavka to je. Napriklad zastavky na Tulskej v Bystrici by kludne mohli byt na znamenie, alebo donedavna zastavka Bajkalska v Presove na Sidlisku III aj na znamenie bola.
Cely tvoj prispevok o zastavkach na znamenie mi pripada ako "najdime dovod, preco su zastavky na znamenie zle".