Reply on: regeta #34961:
Nie, ďakujem - dvakrát stačilo v predstavenstve, nejakých 5 rokov po ukončení výšky a ešte takých desať rokov ako brigádnik - revízor a vodič električky - je tak akurát dosť. Dnes beriem DPMK ako firmu ktorá existuje a vďaka tejto www.imhd.sk sa dá diskutovať o problémoch dopravy. Aj keď tá diskusia je málokedy konštruktívna.
A ešte jeden poznatok pre dnešný deň: Cez víkend tu bola spomenutá tragédia autobusu pod Furčou, týmto chcem pozdraviť dnešného vodiča limky č.32A (tak svietil Emtest), vozidlo 3207, klbová Karosa, čas 10,00 hod, ktorá sa aj s cestujúcimi rútila dole tr.KVP v smere od Starozagorskej ku Popradskej minimálne 90-km rýchlosťou. Išiel som za ňou IAD, takže tú rýchlosť viem presne určiť podľa svojej, a toho, že som tomuto autobusu absulútne nestačil s dychom.
Len mimochodom, je tu 60-ka. Touto cestou dotyčného vodiča vrátane jeho nadriadených srdečne pozdravujem, a želám, mu, aby sa nestal tiež súčasťou čuernej kroniky !!!
eMareq
Viete, že medzizastávkový čas môže byť aj veľká praobyčajná nula (keď viem prejsť tú vzdialenosť ešte v tej istej minúte)?
Takže?
Križovatka Prešovská-Sečovská je v záverečnej fáze
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=22.7.2008/81253K
In-line korčuliari majú v Košiciach chabé možnosti
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=22.7.2008/81194K
Re #34936 Vladimír: Však som písal, že to písal náš Zahradník. ?