Reply on: poiiii #34931:
6,9 mil. Sk (bez DPH)Re #34930 810zssk: ak sa vek počíta v mesiacoch či dňoch, neni problém
Re #34929 eMareq: zas na druhej strane, po augustových zmenách (a spolu so septembrovými 2006) dosiahneme v ED zhruba úroveň výkonov v roku 1995, ak nie vyššiu (dlhšia popoludňajšia špička než vtedy, 10' ráno na L6/9 oproti 12; i keď neexistoval režim "w", len "x", plus neskoršie posledné spoje). Čo je po úpadku, ktorý za tie roky stihol prebehnúť, pomerne veľký úspech, dovolím si myslieť.

eMareq
- Že sa 1.7. zmenila tarifa (ale zmena linkovania prichádza o 13 mesiacov po, nebol zjavne čas do tohto dátumu niečo vymyslieť, ktoré by prechod na novú tarifu odrážalo. A predsa prestupy od MHD odrádzajú a my by sme si na nové nezvykli...)
- Že ako prví na Slovensku zaviedli možnosť cestovať na EP. O "spoľahlivosti" sa už nepíše.
- Rovnako sa píše o inštalácii nových automatov, ale o ich "funkčnosti" sa tiež veľa nedočítame.
- Varujúcim faktorom je pokles o 2 milióny cestujúcich (o varujúcom faktore zníženia objemu výkonov ani bu ani mu - asi to nie je dôležité) vraj pri rovnakom počte objeme výkonov v porovnaní s rokom 2006. ?
- Potom sa rozjíma nad tým ako sa kúpilo 19 nemtudomov za 130 mega úver. Samozrejme nechýba veta o ich ekologickom a ekonomickom prínose. ?
/Pozn. Zmienka o rozhodnutí zrušenia trolíkov a jej náhradou CNG dopravou chýba (v rámci ešte väčšej ekologizácie a ekonomického prínosu MHD)/
Ku farebným grafom a číslam za rok 2007:
Výkony: 15 878 tisíc km
z toho ED: 3 891
z toho AD: 11 075 (69,8
z toho TD: 916 (5,7
Počet prepravených osôb podľa trakcií za rok 2007:
ED: 28,3 %
AD: 65,3 %
TD: 6,4 %
Myslím, že čísla vravia sami o sebe. Teda pokračuje trend uprednostňovania autobusov v MHD na úrovni takmer 70 %, čo nie je dobré. Km klesajú najviac u ED a TD (aj počet cestujúcich). AD ako jediná si ako tak drží ten svoj podiel.
Priemerný vek električiek je 19,86 roka (korigovaný 18,51), u autobusov je to 8,77 roka a trolíkov 11,74 roka.