5: V skratke napíšem stav ku každému bodu, a či to budeš brať ako vyhováranie, záleží na Tebe.
1. priama prestupnost nie je navrhnutá tam, kde na to nie sú podmienky. Prestavba uzlov z peňazí DPMK? A akých, ktorých? Zabudnite
2. Preferencia - o tej na meste nechce nik ani počuť. Aj tak nespíme, tlačíme, pripravujeme ďalšiu štúdiu
3. Prístrešky Tr. SNP - sú mestom zamietnuté.
1. priama prestupnost nie je navrhnutá tam, kde na to nie sú podmienky. Prestavba uzlov z peňazí DPMK? A akých, ktorých? Zabudnite

2. Preferencia - o tej na meste nechce nik ani počuť. Aj tak nespíme, tlačíme, pripravujeme ďalšiu štúdiu
3. Prístrešky Tr. SNP - sú mestom zamietnuté.
Axel
S tou druhou castou tvojho prispevku mozem na 10000% suhlasit. Ale bohuzial situacia je taka aka je a bavime sa o sucasnom stave.
Existuje nakladova studia rekonstrukcie trate VSS-Vazec, aby sa tam dalo normalne jazdit? Ja osobne by som sa velmi rad dozil toho, ze ta elektricka bude rychla a aj mnou preferovana. Ale v dnesnom stave je proste na mnohych usekoch, kde si mozem vybrat, casovo nevyhodna.
Preferencia ED je samostatna kapitola, spieva sa o nej desatrocia a kolko mame ED preferovanych krizovatiek? Tu pri Carrefoure?
Zastavky na znamenie na J.Triede su IMHO realne, ale podari sa to aj presadit? 2 mesiace tu mame dopytove otvaranie dveri a substrat ho nevie pouzivat, nechcem vidiet ten bordel v TV Nasa, ked babickam pri cintorine elektricka nezastavi, lebo bude na znamenie...
Rovnako je nutne riesit preferencie ED na Tr.SNP, ved ked mam ist z Moldavskej (SOU dopravne) k novej nemocnici, som tam pesi krizom skor ako elektricka. To uz o niecom svedci. Rovnako ako ked mam ist z NO a NMM - pojdem 2kou, peso alebo trolejom? B a C je spravne, pouzit elektricku je bohuzial zvrhlost, kedze viac stoji na semaforoch ako jazdi.