Reakcia na: Peter55 #29657:
Ja ako cestujúci hodnotím dpmk ako celok, nemám chuť zisťovať kto ten bordel sposobil. Je to komplexný bordel.
To ,že na to tam hore potom ***ú, len potvrdzuje ich pravidlo, „že počase každá kritika ustane a máme zase chvílu pokoj“.
Technicky a tarifne je to nefunkčný systém, zbabraný ako celé DPMK.
Vozidlo, ktoré nie je schopné správneho tarifného odbavenia cestujúcich by malo byť okamžite stiahnuté z prevádzky. Aspon tak je to v Prahe. Ved tam može dojsť k nepravostiam ako som spomínal pri prestupoch. V slabom osvetlení u mnohých autobusov to ani nejde skontrolovať!
DPMK tým vlastne VEDOME PODVÁDZA cestujúcich. Škody sposobené závadami a nesprávnou tarifikáciou by sa mali riešiť podaním hromadnej žaloby na DPMK, mali by sa k tomu masovo iniciovať ludia cez mediálne prostriedky, letáky, ankety atd.
A ked už emtest v danom vozidle nefunguje správne a vozidlo nie je čím nahradiť, tak by sa systém mal vypnúť, upozorniť cestujúcich na závadu a voziť zadarmo! To myslím celkom vážne , ono sa to tak inde rieši.
dragula
Žuvačky to už je iná kapitola. Inde som sa už o tom rozpisoval, je fakt, že to pôsobí neesteticky a pohľad nato u mňa vždy evokuje rozširujúcu sa pleseň. Zvlášť kritické je to pri malej aide. Lenže aj samotné odstránenie, vyrieši problém len dočasne a bude otázkou času, kedy nám dlažba "splesniveje" znova. Mali by sa už konečne vrátiť mestský policajti z križovatiek, späť do ulíc. Nato bola táto funkcia vymyslená a nie aby sme tým suplovali prácu dopravákov...
Ešte živo si pamätám keď bola čerstvo zrekonštruovaná hlavná. Vtedy bolo príslušníkov MP v centre možno až priveľa, ale malo to vynikajúci preventívny charakter. Nikto si nedovolil odpľuť žuvačku na zem, alebo hodiť špak. Žiaľ aj to o niečom svedčí, aký charakter má národ.