DOPLNKOVÝ PREDAJ.
Opäť sa tu hádate na somarinách, pripojíte urážky a unikne Vám pointa.
Doplnkový predaj tu už bol, fungoval relatívne dobre a nebolo to zlé ani pre cestujúcich a ani pre vodičov.
Bohužiaľ v lete nastal zlom. Postupne sa vytratil predpredaj a predaj cestovných lístkov pre verejnosť a tak jej neostávalo nič iné, ako s rôznymi invektívami nakupovať lístky u vodiča. K tomu sa pridala možnosť predaja lístkov rôzneho druhu a keď sa našiel niekto slušný, tak ten pre zmenu nevedel, aký lístok potrebuje. Na jednej stolárovej ruke spočítam prípady (v jednej službe), keď si niekto dokázal pýtať lístok tak ako má a v nutnom prípade.
Preto sa prosím nečudujte, keď kolega matway reaguje tak ako reaguje. Koľkých z Vás by bavilo predávať lístky na zastávke s funkčným automatom, stánkom kde lístok predávajú, prípadne xx ks naraz jednej osobe? Toto nie je vôbec rarita, ale skutočnosť. Odmietnutie na seba nenechá dlho čakať, pred Vašimi očami dotyčný vytiahne mobil a do pár minút máte vo vysielačke spätnú reakciu a na výplate samozrejme tiež. Právo nemáte žiadne, iba povinnosť mať a predávať lístky. Vo voľnom čase beháte nakupovať lístky, aby Vás na prvej zastávke niekto na počkanie vytočil. Nie každý vodič si môže dovoliť nechať polovicu výplaty na lístky, aby po ne nemusel behať sústavne ako pako. A o tom to je.
Predaj u vodiča ktorý tu je od 1.7.2007 bol ak sa nemýlim na skúšobnú dobu 3 mesiace. Predávame veľa druhov v neprehľadnej tarife a suplujeme predpredaj. Vedelo sa, že je to neúnosné, napriek tomu sa s tým nič nerobí. Sľubov už bolo viac než dosť.
Ak v tejto situácií niekto navrhne predávať lístok predražený len o tri koruny, tomu už nehodno nadávať, tomu treba určiť rovno diagnózu. Papýr by ju vedel odborne upresniť.
Celá hádka nebola o doplnkovom predaji, ktorý ako S499.1024 spomenul, všade funguje bez problémov, ale o absurdnom predaji lenivcom, pretože ich tri koruny nerozhádžu. Lenivcami som si ich dovolil nazvať až časom po zistení, že veľká časť nemá žiadnu snahu lístok si vopred zabezpečiť. Načo, veď vodič má a starať sa musí jedine on.
Jasne. Aby som to dal na spravnu mieru, netvrdim, ze netreba aj kratke busy, kedze B732, uz aj dost vela B932 je/bolo v zalostnom stave, ale ide o to, ako potom dokazu zvladnut aj v spojeni s novym LV dopravu s tymito kratkymi busmi, dufajme, ze k spokojnosti, hoci v DPMK je to castokrat pojem nepoznany...
no nie, on bol toho roku rozpočet (resp. úver ?) 130 melónov a povedalo sa, kto nám za to dodá najviac (12m. plynových, kat. M3 atď.) busov, vyhráva ? že sa nimi mienia nahradzovať (aj) vyradené klbáky, je iná záležitosť... ?
ach michale, to je sice vsetko pekne.. ale.. neskutocne vela penazi dava do toho mesto, hoci nema fakt na zakldany chod mestskych casti a mestskych aktivit, ci podnikov.. Predstav si, keby sa tieto vsetky peniaze naraz vrazili do dpmk.. fuu
Ok. Rozdiel 2 mil. Sk na kus, to sa nam akoze oplatilo? Ano, je pravdou, ze nafta narobi viac skody a v konecnom dosledku sa usetri na spotrebe atd., ale nemohli to aspon prerozdelit, povedzme 12 TEDOMov a aspon 7 klbakov, ked uz brali 19 ks...
Re #28633 Isidor: To nechapem, 4 ks klbovych autobusov budu stat este o 1,5 mil. Sk menej ako 4 ks kratkych autobusov??? To je dobra blbost, ak to tak naozaj je, tak nechapem preco uz teraz DPMK nebral radsej klbaky, ale 12ky...
som rád, že moja otvorená provokácia vo vás vyvolala distingvovanú reakciu. konečne ste formulovali konkrétne argumenty proti kampani a nie jednovetné zhrnutie typu "EHMK je hlúposť". ďakujem vám za to
Tak dufam ze pojde cez cele sidlisko.Inak to vidim ako dobru cocotinu.Spodkom nema chodit nic a ma sa zrusit 4 zastavkovy listok a zalozit novy 15 minutovy.Argument ze nestihnem prestupit sa mi zda velmi trapny.Preco by som MUSEL prestupit?Je moja vec ci prestupim alebo nie. ? ? ? ?
OFF TOPIC
Re #28589 Irisb: No, ku vsetkym celkom nie. Ku mne sa tak nespraval napriklad nikdy. Igorko sa nahodou sprava uplne presne podla hesla ako sa do hory vola, tak sa z hory ozyva. Suhlas s irizarom v #28590.
TOPIC ON
Priateľu, sám píšeš, že je nespočetné množstvo spektier záľub. Kultúra je veľmi široký pojem s dosahom na všetky aspekty života. Umenie je len jedným z množstva kultúrnych elementov. EHMK sa pritom veľmi jednostranne venuje práve umeniu a chce do ňho investovať takmer celé rozpočty mesta...
V Košiciach máme množstvo galérií, múzeí, kín, divadiel, filharmóniu. Sú naozaj také natrieskané, že nestíhajú uspokojovať kultúrne potreby ľudí? Kedy si naposledy videl natrieskanú galériu alebo kino? (A kedy natrieskaný autobus, keď už sme pri tom?) Dopyt po umení je v Košiciach plne uspokojený. Dnes sa omnoho väčšie kvantum ľudí chce venovať napríklad športu ako umeniu. Aj šport je totiž kultúrou. To, čo tu skutočne chýba, nie sú žiadne výstavičky a galéričky v podchodoch, ale plavárne, kúpaliská, detské ihriská bez psích hovien, cyklistické chodníky, trasy pre korčuliarov a športové centrá, ihriská a kurty. Toto mesto nevie za 10 rokov postaviť jeden cyklochodník z Čermeľa na Alpinku a aj keď už nejaké postaví (namaľuje čiaru na chodníku pre chodcov), nevie sa o ne postarať a udržiavať ich v zdraviu neohrozujúcom stave.
Mesto, v ktorého centre postávajú vesmírne vozíky na smetie, v ktorom sú hydranty značené "rohovou zástavkou" na každom kroku (postrehy pána Kladeka) chce byť EHMK. Dovoľte sa mi zasmiať. Vynaložiť ťažké miliardy na umenie, ktorého nedostatok je tu spomedzi všetkých kultúrnych aspektov asi najmenej badateľný, je len trápna propaganda zopár jedincov.
Navyše, všade čítame len o vstupných investíciách. Pýtam sa, KTO bude tie galéričky prevádzkovať, KTO sa bude o open air územie na Bankove starať, KTO bude platiť údržbu a prevádzku krytého amfiteátra. Najmä ak všetko sú to investície so slabou návratnosťou, keďže sa budú využívať zopár krát do roka. Celé EHMK je o ničom a pre nikoho. Projekt obchádzajúci skutočné potreby a problémy Košičanov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
redburger