No tak nadviažem na tému o nálepkách. Keď som nadával ako vyzerajú TEDOM-y tak sa to tu obhajovalo tým, že SPP si to tak objednalo lebo maju novú reklamu, jasne dnes som videl ? Na zelenom nacapená žltá reklama "SPP" jak vystrihnutá s B732 a žiadny nápis typu "Jazdím na zemný plyn" len ten kosoštvorec "CNG". To si DPMK nechá tak hovadiť busy? Som skoro zvracial keĎ som to videl. Mali mať taký lak ako 3701. ? ☠ ?
No je to mozno tak, ako vravis, ale ja som narazal v Redburgerovom prispevku na to, ze spominal len autobusy, tak som mu pripomenul, ze si Londyn sice 'odpiekol' ED+TD, ale ze to v pohode supluje metro. Na co reagoval, ze elektricky Londyn ma v Croydone, ale ja zase, ze je to akoby v KE s 1,5 km tratou niekde v Saci.
Metro ma tiez svoje negativa, preto Londyn planuje dalsi rozvoj elektrickovych trati a to nielen croydonskej Tramlink. Rozsirovat sa bude taktiez aj Docklands Light Railway, co je tiez alternativa ku elektricke.
Asi záleží na názore príslušného policajta ale v BA sme dlhé roky museli pri odbočovaní s električkou zo samostatného telesa doprava dávať gumokolom prednosť (pokiaľ nebolo miestnou úpravou stanovené inak) práve pre názor príslušného policajta, že sa jedná o vychádzanie z miesta ležiaceho mimo vozovku. Bohužiaľ. Snáď už je tam normálnejší policajt.
Keby mne niekto napísal takú spŕšku nehoráznych diletantizmov okorenených osobnými invektívami typu "ty truľo", možno by som mu dokázal odpovedať triezvo a vecne, ale nie každý ma sebaovládanie svätého...
Len taký subjektívny názor - pozri sa, ako vyzerali SADky a ich služby pred privatizáciou a ako vyzerajú teraz. Len tú privatizáciu treba urobiť poriadne a nie ako eldorádo pre pár vyvolených...
po skúsenostiach, aké som s niektorými mal v lete (elementárna neznalosť tarify, vymýšľanie si a obviňovanie zákazníka z podvodu a zneužívania), sa ani nečudujem.
Re #28550 Sarko: žiada sa dodať, že tá križovatka by sa to trochu inteligentnej rekonštrukcii vošla celá do vnútra kruhu aj bez preusporiadania na kruhový objazd. To, že teraz zasahuje až do cesty pre autá, je iba dôsledok primitívneho použitia "stavebnicových" výhybiek a krížení...
Pre porovnanie - niekdajšia pražská všesmerová križovatka Těšnov (rok 1948?): http://foto.prazsketramvaje.cz/2007/cerven/16062007/tesnov-02.jpg
Košice - VŠA (1989): http://www.dpmk.sk/img/galeryHis/1968-1988/dpmk043.jpg
asi tak chcel....ale ono v podstate je jedno kolko ma najazdene, nacuvane ci vyhonene....nic z toho mu nedovoluje takto arogatne a povysenecky jednat s ostatnymi ucastnikmi tohto fora (v tomto pripade konkretne s matwayom).....co mu dava pravo si mysliet ze je nieco viac?? ? ?
uz som o tom pisal Sarkovi. Ja som chcel iba poukazat na to, ze sprivatizovanie dopravnej spolocnosti nemusi byt to najlepsie. No neviem, napriklad, podla Teba cesta autobusom v rovnakom case, ak trva niekedy 30 minut a inokedy 50 je spravne a je to okej? na co mi je taka doprava, ked stale musim ratat s horsou alternativou. dalej revizorovanie, dalej chovanie niektorych vodicov, dalej odide ti vlak dvoch busov tej linky a cakaj si, neraz aj 25 minut.
V londyne si skoro absolutne nevies vyratat cestu. A v noci sa jazdi na presny cas, neraz odksusane,prazdne cesty a 5 - 8 - 10 minutove meskanie.
Pruser je ten ze v Londyne si vela ludi takto necha skakat po hlave, lebo Londyn je len kopa socialnych pripadov z celeho sveta, pre nich to je asi luxus, ze sedia v buse. Pre mna z Kosic, kde si viem pekne zistit a naplanovat trasu a z domu ist 4 minuty pred odchodom busu s tym, ze o dalsich 15 som na namesti, je toto Londynske smetie absolutne pod uroven. Asi tak a pokracvat by som mohol dalej a dalej.....
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
*SOLARIS* maniak