Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TA #24609:
Samozrejme, nejakých 11 rokov dozadu. KVKV má pravdu v tomto: "DPMK a plánovači tratí akokeby občas dostali záchvat rozbehnutosti a pri zabudnutí alebo odsunutí stavieb doležitých tratí ujdú do absurdity." Hlavne to "absurdity" chcem podotknúť.

Pozeral som stránku toho U$ modrého vtáka, to čo vyrába sa vôbec nehodí do koncepcie obnovy vozidlového parku nie len Košíc ale zrejme nikoho v SR (DP). Normálny mestský autobus je kdesi v nedohľadne, všetko čo prezentujú je skôr na linkovú dopravu alebo letištnú dopravu (teoretická možnosť ponúknuť SADke - lenže tu je už trh tak rozdelený, že to by museli ponúknuť neviem čo aby sa to kupovalo). Najhroznejší je ten school bus - inovovaná verzia vozidla z čias kórejskej vojny a seriálu (M)obile (A)rmy (S)pecial (H)ospital. Kto im to kúpi a kde to budú exportovať, neviem. Ale zrejme už kdesi v povetrí šušťali $$$ a robili sa podnikateľské megaplány (střecha: dovezem došky z eneser, tady půjde umělý trávník, chodník vybetonujeme, záchod bude splachovací, ...).
Reakcia na: Stevqo #24595:
prepájacia komunikácia by sa už mala čoskoro budovať. Myslím, že na ňu už aj MZ schválilo financie. Kdesi to bolo v schválených plánoch výstavby a rekonštrukcií ciest. ?

Re #24583 eMareq : Kavečany ❓ O tom sa niekedy fakt plánovalo ❓ Potom nemám až také šialené nápady ?

Re #24580 Sarko : Hviezdoslavova by sa mala riešiť urgentne. Nechápem, prečo MZ schováva hlavu do piesku a pomocou PPP projektov rekonštruuje kadejaké iné úseky, len nie práve Hviezdoslavovu ( a to ešte nepochopím, načo tam prednedávnom dávali nový asfaltový koberec ? ).
Reakcia na: Sarko #24605:
Viem o prolemoch s tbusom pri Miestnom urade. Najprv sa stazoval samotny urad (ako pises) a potom samozrejme obcania, pred ktorych barakmi tbusy stali. Poviem pravud, ani mne by sa nepacilo, ze neviem vyjst ani autom z dvora (o vyhlade nehovoriac).
Reakcia na: Dimi #24606:
ja rozumiem, ale tak si to napísal.
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #24600:
Neovladam financie HSMD, ale skusam zohnat financie pre HSMD 😉
Reakcia na: Stevqo #24595:
V povodnom plane (vystavba zacala v r. 1986, cize plany su este starsie...) mala viest trat cez Myslavu po Myslavskej ul. az na jej koniec s krizovatkou Tr. KVP. Obratisko malo byt na cistinke za domom na Myslavskej c. 1. Lenze v tom case sa pocitalo s masivnou vystavbou v okoli a mam pocit, ze ciastocne aj asanaciou rodinnej zastavby.

Pred vystavbou trate do Myslavy (1998) existovali 3 varianty ukoncenia:
1) za zastavkou Iskra na Moskovskej (malo miesta)
2) vedenim cez Klimkovicovu ku klastoru (problemy s vysporiadanim pozemkov pri planovanom prepojeni z Moskovskej az za zastavkou Iskra a vyhnutim sa tak nevyhovujucej pristupovej komunikacie ku obytnym blokom - tu si zaznamenajme pomyselny 4 bod stroskotania...)
3) ukoncenim pri miestnom urade v Myslave, co sa nakoniec aj s velkymi tazkostami schvalilo, pretoze proti obratisku protestoval samotny miestny urad (!)

Po vystavbe trate som sa dozvedel, ze pokial sa to prepojenie Moskovskej a Klimkovicovej dokonci, ze je/bol zaujem o prepojeni s obratiskom na Klastore.
Reakcia na: Stevqo #24603:
mám infa habadej, len nemôžem kričať do sveta.
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #24601:
Mas este nejake dalsie nove info, kt. by mali uz beztak zlu situaciu este viac zhorsit?
Reakcia na: Davidoshmhd #24597:
Trochu trápne, a v tom videu maš použitú aj LC735 ?
Ad Trolejbusová doprava ... je to zlé... je to veľmi zlé... ?
Reakcia na: Dimi #24590:
nie si členom a ovládaš financie HSMD ? ?
Reakcia na: KVKV #24593:

"12" sa sice rozpadala a bola v znacnom stadiu rozkladu, ale pri manipulacii z "cestneho miesta pre pamatniky" sa ju podarilo presunut bez poskodenia. Podvozok bol rekonstruovany vo VSS a mal by byt pouzity pre novostavbu "21"-ky z roku 1907/8 najdenej na Peresi. Ide zrejme o jediny najdeny 4-okenak z dodavky 47 ks vozidiel tohto typu v rokoch 1947-55.

"104" uz novy nater ma, ale este ju zrejme caka celkova oprava.

"M" su vsetky, "M2" a "M3" (sluzobne vozidlo s odmetacom snehu c. 3) su bez zmeny v stave v akom boli aj predtym v hale.

Doplnte/opravte kto vie.
Reakcia na: KVKV #24593:
Neriesim, ze co vsetko treba robit. Riesim financie. Rozdelenie financii si rieste vy, v HSMD
off-topic ale toto video som vytvoril ja
Reakcia na: KVKV #24587:
Mne tbus v Myslave plne vyhovuje, ale co uz..., Tam bol dovod ist az dole do Myslavy myslim ten, ze nebolo kde sa otocit, tak to obtiahli okolo Miestneho uradu, co tiez nie je ziadne super riesenie, ale z moznych asi najlepsie, pretoze tahat povedzme aj L72 az hore na klastor, by bol cisty nezmysel. To by KVP malo 2 rozne trolejove vedenia z dvoch stran asi 300 az 500m useku sidliska - tu sa pytam, ze naco by to bolo, ved by to bol nesmierny luxus a absolutne zbytocne, a potom cesta na Klimkovicovu z Moskovskej ako si spravne spomenul - to je hroza uz aj pre dnesne 15m Solarisy a nie to este pre dlhe tbusy (hoci tade chodievali aj 18m abusy). Je to absolutne nevyhovujuca trasa a v sucasnosti (ak mam spravne info) by malo dojst k vybudovaniu novej komunikacie tesne pred Myslavou (popred cintorin), co by vyraznejsie situaciu vylepsilo. Uz teraz sa v tom poli nieco deje, ale zatial to asi s cestou nema nic spolocne. Tolko moje info.
Reakcia na: KVKV #24586:
Mam na to ociteho svedka, ktoremu som samozrejme neveril a s tazkostami tomu verim po potvrdeni od samotneho aktera po osobnej konfrontacii.
Reakcia na: Dimi #24590:

O čom to vlastne písal ...na kolaji smrti rozpadá?
pokial viem, tam kedysi bola "12" ale tá sa už rozpadla, ked ju dávali dole z podstavca. Tam sa prepadala podlaha, s rámom neviem čo sa stalo, ale skrińu už len rozobrať, nepoužitelná.
"103" Cassovia je degradovaná na pivnú maringotku.
"104" by potrebovala celkovú rekonštrukciu, alebo aspoň nový náter, ukazovať ju už je haňba.
"10" tento leto "riskuje " na Hlavnej
"203" a "212/2" snád prežijú
"M1,M2,M3" snád sú ešte všetky. (a sú ešte všetky, v akom stave je M2,3 ???)
"1" je zatial schovaná, že?

A čo prešovský historický trolejbus ?! -To je tá správna otázka do dnešných dní.

//a vecej net//
Reakcia na: KVKV #24585:

O smere, ci z KVP cez Hl. postu alebo cez Amfiteater sa tu uz myslim dost polemizovalo, ale myslim ze v podstate si nacrtol zaver sam - smer cez Hl. postu je vyznamnejsi a obsluzi lepsie a viac, co na ukor rychlosti (kolko, 2-3 min.?) nie je az taka vyrazna strata. A takisto subeh elektricky a trolejbusu si myslim, dost nevonia.

Re #24583 eMareq: Hej, pocul som, ale ci boli k tomu aj realne spracovane plany, to som sa uz nedozvedel. Ale v podstate ku pevnemu zakladu je uz potom ovela jednoduchsie naprojektovat jednotlive vetvy s nahradenim vytazenych a-smerov alebo konkretnych a-liniek. Trolejbusova L16 a nic viac na Podhradovej by sa este uzivila, ale T do Kavecian s jedinou linkou a 30' intervalom, resp. ZOO so 60' intervalom je uz prilis silne kafe hodne bohateho sejka v emiratoch a nie balkanskej prevadzky MHD 🙂
Reakcia na: Peter55 #24589:

Never tomu , sú to bláboly po štvrtom pive.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.