Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nodes #21858:
Ja viem, ze nie je ochota. Lenze oni sa budu pri ruseni elektriciek (ako vzdy) namiesto na neochotu odvolavat na nedostatok penazi a budu trepat take nehorazne blbosti, ako porovnanie ceny novej elektricky a noveho autobusu, spoliehajuc sa na to, ze realitu nikto nepozna a preto im kazdy uveri. Tak im mozete vpalit do ksichtov, ze reko T3 na uplne novy voz je lacnejsi, ako klbovy Solaris.
Reakcia na: Papyr #21856:
A co sa tyka samotnej ceny. Liberecka socka T3 NP vychadza priblizne okolo 8 milionov, takze prazska s Var CB 3 asi nebude nejako drahsia.
Reakcia na: Papyr #21856:
To vieme, ze takato rekonstrukcia nie je az taka draha. Ale ked nie je ochota, tak je vela aj jeden milion.
Reakcia na: redburger #21853:
Ale najprv musis si urobit sadu peknych fotiek na zalepenie stovak bilboardov po meste. Najlepsie detail tvare {u Trebulu to zabralo} ?
Reakcia na: KVKV #21840:
A co rekonstrukcie prazskeho typu, kedy sa z povodnej elektricky zachova technicak a vsetky (doslova vsetky) suciastky sa vyrobia nove? Stoji to vraj len par milionov Kc kus (nechcem kecat, ale pocul som taku famu, ze okolo desiatich?) a je to v podstate novostavba T3 s asynchronnou vyzbrojou, sedackami Fainsa Arianne, digitalnymi displejmi, protisklzovou podlahou atd. Stale je to sice vysokopodlazna T3, ale nova cenou sa blizi autobusu.

Jedine, co k tomu potrebujete, su nevelke peniaze a stara brika S EVIDENCNYM CISLOM A PLATNYMI PAPIERMI.
Reakcia na: detailista #21854:
no neviem ako suvis emtest s riesenim trati ale to je jedno, okrem toho mesto moze zasahovat viac menej len do stavu alebo riesenia trati ale technicky stav vozov zato mesto nespokojnost nevyjadri ale ani priamo nemoze zasahovat do udrzby ?
Reakcia na: Sheep #21851:
Ked nabehne em test a bude vsetko fungovat ako ma tak vtedy ?
Reakcia na: Sheep #21851:
ta idem aj ja kandidovat a ako hlavny bod mojho programu bude to, snad mi seci date hlas ?
Reakcia na: Sheep #21851:
Nie. Mozno az pol roka pred volbami, cize bud teraz, alebo az o nejakeho 3.5 roka
Reakcia na: detailista #21843:
ano bude ale kedy?rad by som sa toho dozil ?

btw: myslite ze novy primator sa bude nejako zaoberat tym ci treba riesit elektricky v meste inak? ❓
Neviem ci to tu uz odznelo, ale rano som pocul rozhovor sofera s kamaratom, ktory sa ho pytal na EM-TEST-ove citacky a oznacovace a sofer mu povedal, ze najskor v juni budu v prevadzke, kym ich namontuju do vsetkych busov.
DOPRAVAK: Pretoze trat z Maratonu na stanicu je potrebna na dobudovanie mestskeho okruhu. Skvalitni dopravu na stanicu. A dava aspon teoreticku nadej na zachovanie elektriciek.
3903 neuveritelne zablatena zvonka. Ked nahodou bude mat niekto stastie poprosim jej foto na mail.
Reakcia na: detailista #21845:
Pán Titl? To sa čudujem, ten by sa mal okamžite vzdať funkcie za nezmyselnú šnúru semafórov, ktoré schválil a ktoré robia DP ročne niekoľko stá tisícovú nadspotrebu nafty /kedže nerátal aspoň s preferenciou MHDčky/... ?
Reakcia na: KVKV #21840:
prečo stále všetci Masarykovu spomínate... Omnoho lacnejšie a účinnejšie by bolo konenče zrušiť tú "nezmyselnú" uzáveru elín na Hlavnej ulici...

Do toho by sa mal budúci primátor oprieť... A tie dristy o hlučnosti a že sa natriasa divadlo a Dóm nechcem ani počuť, sme v 21vom storočí... ? ?
Reakcia na: redburger #21844:
Tak i ja na kolko to povedal Pan Titl ?
Reakcia na: detailista #21843:
no to som veľmi zvedavy ?
Vy asi neviete o tom ze bude hlavna elektrickova doprava a autobusova doprava bude len ako doplnkova.Cize autobus pojde tam kde nejde brinka. ?
Reakcia na: Sheep #21837:
potom možu ist do prdele cele košice ? .tolko by sa ludi na urad prace odviezli aj busom ?
Reakcia na: Sarko #21788:

Len mala poznamocka.
Ta trat nevedie zo Strausbergu do Berlina.
Vedie od zeleznicnej stanice do centra mestecka /po r.90 bola udajne skratena/. Mestecko ma samostatnu elektricku uz skoro sto rokov. Nie je a nikdy nebola spojena s berlinskou sietou.
Na tejto trati bola prevadzkovana aj vleckova nakladna doprava.
Poslednym novym vozidlom je obojsmerna t6 vratena z ameriky.
Cely vozovy park /okrem hist.a.prac./ tvoria styri vozy.
Z Berlina jazdi do Strausbergu S-bahn.
V okoli Berlina su este dva take male trate .
Trat do Schoeneiche, dokonca uzka 1000mm, jazdia tam teraz KT4 a trat do Woltersdorfu.
Vsetky trate boli stavane ako pripojky k staniciam Sbahn do Berlina

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.