A že súprava takýchto reko električiek nahradí 2 kĺbové autobusy, resp. cca 4 sólo bez akýchkoľvek ďalších výdavkov na jedného až troch vodičov naviac... A tak by sa dalo argumentovať ešte oveľa obsiahlejšie. Ale ak sa už konečne radikálne nezmení "chrbticová" autobusová sieť "odvšadiaľ všade" a jej nezmyselné súbehy s ED, tak najskôr sa zredukuje interval liniek ED na nerentabilných 20 až 30 min. a potom sa vyradením "dorovná" nadbytočný počet električiek. A potom sa už bude dať argumentovať iba systémom, "čo by bolo, keby...".
Vďaka za upresnenie a doplnenie. Trať teda existuje iba v rámci Straussbergu? Resp. tá údajne skrátena časť neviedla na predmestie Berlína?
Vozidlový park tvoria ex košické KT8D5 #21 (ex 527), 22 (ex 503), 23 (ex 505) a prototyp T6C5 #30 (ex bez ev.č., skúšaná v New Orleanse). Ex #503 mala ešte v KE kompletne vymenený predný "A" článok a ex. #505 mala vo vozovni škaredú vidlicovú jazdu s deformáciou všetkých hrán článkov na ľavej strane.
Pretože by to vyžadovalo:
- nové "papiere" pre vodičov
- homologizáciu (schválenie) - zdĺhavý, drahý a zbytočný proces
- splnenie nových noriem (platných v súčasnosti pre nové vozidlá), čo by zas prinieslo konštrukčné problémy a predražilo výrobu
Len tak medzi rečou... môžte už nahliadnuť aj na podstránku Historickej Spoločnosti Mestskej Dopravy (HSMD): http://kosice.ustecketramvaje.com/ke6.htm ...ktorá sa v súčasnosti vytvára.
Tak a máme to tu.... EMtest bol už definitívne namontovaný do 15 Tr #1004: -kabeláž, -predný, bočný, zadný, vnútorný panel, -el. označovače: jeden pri prvých dverách, dva pri druhých, dva pri tretích.
Ďalším "šťastlivcom" na EMtest je rozmrazovač #2002: - tri el. označovače + kabeláž. V súčasnosti prebieha inštalovanie EM-téčka aj do ostaných 14TrM-kových vozíkov.
Dnes bol opäť stiahnutý 3901 pre EMtest a na L18 zaňho dnes suploval 3534?
Ja viem, ze nie je ochota. Lenze oni sa budu pri ruseni elektriciek (ako vzdy) namiesto na neochotu odvolavat na nedostatok penazi a budu trepat take nehorazne blbosti, ako porovnanie ceny novej elektricky a noveho autobusu, spoliehajuc sa na to, ze realitu nikto nepozna a preto im kazdy uveri. Tak im mozete vpalit do ksichtov, ze reko T3 na uplne novy voz je lacnejsi, ako klbovy Solaris.
A co rekonstrukcie prazskeho typu, kedy sa z povodnej elektricky zachova technicak a vsetky (doslova vsetky) suciastky sa vyrobia nove? Stoji to vraj len par milionov Kc kus (nechcem kecat, ale pocul som taku famu, ze okolo desiatich?) a je to v podstate novostavba T3 s asynchronnou vyzbrojou, sedackami Fainsa Arianne, digitalnymi displejmi, protisklzovou podlahou atd. Stale je to sice vysokopodlazna T3, ale nova cenou sa blizi autobusu.
Jedine, co k tomu potrebujete, su nevelke peniaze a stara brika S EVIDENCNYM CISLOM A PLATNYMI PAPIERMI.
no neviem ako suvis emtest s riesenim trati ale to je jedno, okrem toho mesto moze zasahovat viac menej len do stavu alebo riesenia trati ale technicky stav vozov zato mesto nespokojnost nevyjadri ale ani priamo nemoze zasahovat do udrzby ?
Neviem ci to tu uz odznelo, ale rano som pocul rozhovor sofera s kamaratom, ktory sa ho pytal na EM-TEST-ove citacky a oznacovace a sofer mu povedal, ze najskor v juni budu v prevadzke, kym ich namontuju do vsetkych busov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbus