Ja viem, ze nie je ochota. Lenze oni sa budu pri ruseni elektriciek (ako vzdy) namiesto na neochotu odvolavat na nedostatok penazi a budu trepat take nehorazne blbosti, ako porovnanie ceny novej elektricky a noveho autobusu, spoliehajuc sa na to, ze realitu nikto nepozna a preto im kazdy uveri. Tak im mozete vpalit do ksichtov, ze reko T3 na uplne novy voz je lacnejsi, ako klbovy Solaris.
A co rekonstrukcie prazskeho typu, kedy sa z povodnej elektricky zachova technicak a vsetky (doslova vsetky) suciastky sa vyrobia nove? Stoji to vraj len par milionov Kc kus (nechcem kecat, ale pocul som taku famu, ze okolo desiatich?) a je to v podstate novostavba T3 s asynchronnou vyzbrojou, sedackami Fainsa Arianne, digitalnymi displejmi, protisklzovou podlahou atd. Stale je to sice vysokopodlazna T3, ale nova cenou sa blizi autobusu.
Jedine, co k tomu potrebujete, su nevelke peniaze a stara brika S EVIDENCNYM CISLOM A PLATNYMI PAPIERMI.
no neviem ako suvis emtest s riesenim trati ale to je jedno, okrem toho mesto moze zasahovat viac menej len do stavu alebo riesenia trati ale technicky stav vozov zato mesto nespokojnost nevyjadri ale ani priamo nemoze zasahovat do udrzby ?
Neviem ci to tu uz odznelo, ale rano som pocul rozhovor sofera s kamaratom, ktory sa ho pytal na EM-TEST-ove citacky a oznacovace a sofer mu povedal, ze najskor v juni budu v prevadzke, kym ich namontuju do vsetkych busov.
DOPRAVAK: Pretoze trat z Maratonu na stanicu je potrebna na dobudovanie mestskeho okruhu. Skvalitni dopravu na stanicu. A dava aspon teoreticku nadej na zachovanie elektriciek.
Pán Titl? To sa čudujem, ten by sa mal okamžite vzdať funkcie za nezmyselnú šnúru semafórov, ktoré schválil a ktoré robia DP ročne niekoľko stá tisícovú nadspotrebu nafty /kedže nerátal aspoň s preferenciou MHDčky/... ?
Pivix