Reply on: KVKV #21840:
A co rekonstrukcie prazskeho typu, kedy sa z povodnej elektricky zachova technicak a vsetky (doslova vsetky) suciastky sa vyrobia nove? Stoji to vraj len par milionov Kc kus (nechcem kecat, ale pocul som taku famu, ze okolo desiatich?) a je to v podstate novostavba T3 s asynchronnou vyzbrojou, sedackami Fainsa Arianne, digitalnymi displejmi, protisklzovou podlahou atd. Stale je to sice vysokopodlazna T3, ale nova cenou sa blizi autobusu.Jedine, co k tomu potrebujete, su nevelke peniaze a stara brika S EVIDENCNYM CISLOM A PLATNYMI PAPIERMI.
KVKV
Len mala poznamocka.
Ta trat nevedie zo Strausbergu do Berlina.
Vedie od zeleznicnej stanice do centra mestecka /po r.90 bola udajne skratena/. Mestecko ma samostatnu elektricku uz skoro sto rokov. Nie je a nikdy nebola spojena s berlinskou sietou.
Na tejto trati bola prevadzkovana aj vleckova nakladna doprava.
Poslednym novym vozidlom je obojsmerna t6 vratena z ameriky.
Cely vozovy park /okrem hist.a.prac./ tvoria styri vozy.
Z Berlina jazdi do Strausbergu S-bahn.
V okoli Berlina su este dva take male trate .
Trat do Schoeneiche, dokonca uzka 1000mm, jazdia tam teraz KT4 a trat do Woltersdorfu.
Vsetky trate boli stavane ako pripojky k staniciam Sbahn do Berlina