Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #21860:
A že súprava takýchto reko električiek nahradí 2 kĺbové autobusy, resp. cca 4 sólo bez akýchkoľvek ďalších výdavkov na jedného až troch vodičov naviac... A tak by sa dalo argumentovať ešte oveľa obsiahlejšie. Ale ak sa už konečne radikálne nezmení "chrbticová" autobusová sieť "odvšadiaľ všade" a jej nezmyselné súbehy s ED, tak najskôr sa zredukuje interval liniek ED na nerentabilných 20 až 30 min. a potom sa vyradením "dorovná" nadbytočný počet električiek. A potom sa už bude dať argumentovať iba systémom, "čo by bolo, keby...".

PS pre Nodesa: Prosím o strpenie, ozvem sa. Ď.
Reply on: KVKV #21841:
Vďaka za upresnenie a doplnenie. Trať teda existuje iba v rámci Straussbergu? Resp. tá údajne skrátena časť neviedla na predmestie Berlína?

Vozidlový park tvoria ex košické KT8D5 #21 (ex 527), 22 (ex 503), 23 (ex 505) a prototyp T6C5 #30 (ex bez ev.č., skúšaná v New Orleanse). Ex #503 mala ešte v KE kompletne vymenený predný "A" článok a ex. #505 mala vo vozovni škaredú vidlicovú jazdu s deformáciou všetkých hrán článkov na ľavej strane.

Inak tá T6C5 má veľmi zaujímavý osud, viac info na:
http://prazsketramvaje.cz/v-t6c5.html
http://www.spz.logout.cz/mhd/t6c5_newor.html
Reply on: TA #21864:
Pretože by to vyžadovalo:
- nové "papiere" pre vodičov
- homologizáciu (schválenie) - zdĺhavý, drahý a zbytočný proces
- splnenie nových noriem (platných v súčasnosti pre nové vozidlá), čo by zas prinieslo konštrukčné problémy a predražilo výrobu

*SOLARIS* maniak

Ešte do pozornosti dávam 2 updaty zo stránky http://kosice.ustecketramvaje.com, čo som vyprodukoval ? :

Škoda 15 Tr na cestách
http://kosice.ustecketramvaje.com/fd/fd3.htm

Rôzne busboardy na autobusoch
http://kosice.ustecketramvaje.com/fd/fd4.htm

? ?

Len tak medzi rečou... môžte už nahliadnuť aj na podstránku Historickej Spoločnosti Mestskej Dopravy (HSMD):
http://kosice.ustecketramvaje.com/ke6.htm ...ktorá sa v súčasnosti vytvára.

?
Reply on: Papyr #21856:
prečo sa tomu oficiálne hovorí rekonštrukcia anie novostavba ❓

*SOLARIS* maniak

Tak a máme to tu.... EMtest bol už definitívne namontovaný do 15 Tr #1004: -kabeláž, -predný, bočný, zadný, vnútorný panel, -el. označovače: jeden pri prvých dverách, dva pri druhých, dva pri tretích.
Ďalším "šťastlivcom" na EMtest je rozmrazovač #2002: - tri el. označovače + kabeláž. V súčasnosti prebieha inštalovanie EM-téčka aj do ostaných 14TrM-kových vozíkov.

Dnes bol opäť stiahnutý 3901 pre EMtest a na L18 zaňho dnes suploval 3534?

?
Reply on: janosko #21861:
no, tam sa to jazdi, to som pisal minule, az som sa bal, ze sa vyvratime ?
Reply on: Nodes #21858:
Ja viem, ze nie je ochota. Lenze oni sa budu pri ruseni elektriciek (ako vzdy) namiesto na neochotu odvolavat na nedostatok penazi a budu trepat take nehorazne blbosti, ako porovnanie ceny novej elektricky a noveho autobusu, spoliehajuc sa na to, ze realitu nikto nepozna a preto im kazdy uveri. Tak im mozete vpalit do ksichtov, ze reko T3 na uplne novy voz je lacnejsi, ako klbovy Solaris.
Reply on: Papyr #21856:
A co sa tyka samotnej ceny. Liberecka socka T3 NP vychadza priblizne okolo 8 milionov, takze prazska s Var CB 3 asi nebude nejako drahsia.
Reply on: Papyr #21856:
To vieme, ze takato rekonstrukcia nie je az taka draha. Ale ked nie je ochota, tak je vela aj jeden milion.
Reply on: redburger #21853:
Ale najprv musis si urobit sadu peknych fotiek na zalepenie stovak bilboardov po meste. Najlepsie detail tvare {u Trebulu to zabralo} ?
Reply on: KVKV #21840:
A co rekonstrukcie prazskeho typu, kedy sa z povodnej elektricky zachova technicak a vsetky (doslova vsetky) suciastky sa vyrobia nove? Stoji to vraj len par milionov Kc kus (nechcem kecat, ale pocul som taku famu, ze okolo desiatich?) a je to v podstate novostavba T3 s asynchronnou vyzbrojou, sedackami Fainsa Arianne, digitalnymi displejmi, protisklzovou podlahou atd. Stale je to sice vysokopodlazna T3, ale nova cenou sa blizi autobusu.

Jedine, co k tomu potrebujete, su nevelke peniaze a stara brika S EVIDENCNYM CISLOM A PLATNYMI PAPIERMI.
Reply on: detailista #21854:
no neviem ako suvis emtest s riesenim trati ale to je jedno, okrem toho mesto moze zasahovat viac menej len do stavu alebo riesenia trati ale technicky stav vozov zato mesto nespokojnost nevyjadri ale ani priamo nemoze zasahovat do udrzby ?
Reply on: Sheep #21851:
Ked nabehne em test a bude vsetko fungovat ako ma tak vtedy ?
Reply on: Sheep #21851:
ta idem aj ja kandidovat a ako hlavny bod mojho programu bude to, snad mi seci date hlas ?
Reply on: Sheep #21851:
Nie. Mozno az pol roka pred volbami, cize bud teraz, alebo az o nejakeho 3.5 roka
Reply on: detailista #21843:
ano bude ale kedy?rad by som sa toho dozil ?

btw: myslite ze novy primator sa bude nejako zaoberat tym ci treba riesit elektricky v meste inak? ❓
Neviem ci to tu uz odznelo, ale rano som pocul rozhovor sofera s kamaratom, ktory sa ho pytal na EM-TEST-ove citacky a oznacovace a sofer mu povedal, ze najskor v juni budu v prevadzke, kym ich namontuju do vsetkych busov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.