Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://www.strojarstvo.sk/inc/index.php?ln=SK&tl=3&tpl=archiv.php&ids=2&cislo=1/2004&idclan=904

Tak tu je článok o nízkopodlažných elinách. Ďakujem istej osobe, že mi priniesola ukázať tento časopis.
Reakcia na: Nodes #2123:
To je vsetko od poziadavky DP.
Reakcia na: BM #2120:
Vsimol som si, ze to Trollino ma zlte drzadla. Preco take nemaju aj nase Urbina?
Reakcia na: BM #2120:
sORRY TO JE PRE RIM
Reakcia na: Vladimír #2116:
Som za .
Odporucam si vsimnut usek Poliklinika - Sokolovska - vodic tam ma na 250m useku jazdnu dobu 2minuty. pani takto sa nici vyzovy park (motor trpi)
http://balint.cyberhungary.net/fg/fg01069/html/kep10.htm


hadajte co to je???
To je spatne zrkadlo v Solarise Trolino 18, ktory zakupila Budapest
Reakcia na: Esicko #2118:
Nielen o tom s Tebou chcem dat rec...ked budes robit.
Reakcia na: Vladimír #2114:
ZSSK v ramci "zvysovania" kultury cestovania nahradila stare motorove supravy 850+050 rekonstruovanymi starymi 812+011 na ramene Kosice - Plesivec. Stare mali konstrukcnu rychlost 110, nove 80 km/h a naviac pri dosiahnuti tejto rychlosti tieto dvojnapravove vozidla plavaju po trati ako na mori... Osobne nechapem, naco je dobre vrazat peniaze do vozidiel zvratenej koncepcie urcenych povodne pre najlokalkovejsie lokalky.
~> Vladimir - Na kosickej MHD je stale co zlepsovat 🙂 A to nielen intervaly, zastavky.
Reakcia na: eMareq #2115:
Hlavne, že Košice zaručene zastávky na znamenie nepotrbujú 😕 Aj lepšie chronometráže by sa zišli.
~> Vladimir - co sa tyka naskokov, uvediem priklad: Siel som L13 z Kostola, no a cestou po zastavku Ovsenu sme mali okolo 5 minut naskok (nikoho po ceste nebral), tak sme tam cakali az do 21.53.
Reakcia na: Sarko #2108:
Veď práve to, že v Košiciach vodičovi nehrozí strhnutie prémií takmer za nič. Inak si nedokážem vysvetliť často nehorázne náskoky oproti CP a pod.

Tvoje vyjadrenie bolo ohľadne denného prechádzania, ale to bolo už dávno, krátko potom, čo sme sa spoznali 🙂

Re #2109 Esicko: Včera ma po príchode do KE prekvapila odstavená súprava 812+011 (dúfam, že som ten vlečniak napísal správne). Na takéto súpravy som zvyknutý na trati PO - BJ, na košickej stanici ma doslova prekvapili. Kam jazdia?
Reakcia na: S499.1023 #2111:

Je to síce tak, ako píšeš, ja som však chcel porovnávať len tie prechody medzi kabínami. Na polhodinový interval L5 by bolo v KE veľkým luxusom, aby vodič vyčkával na konečnej a odchádzal s iným vozidlom, zvlášť, keď každý má pridelené to svoje. Napokon na tomto mieste nie je ani zázemie, kde by vodič mohol čakať.
Reakcia na: Sarko #2100:
V Budapešti vačšinou vodič neodchádza s tým istým vozidlom ako prišiel. To je pozitívne (zrýchlenie obehov, úspora vozidiel). Ale inak - ich vozidlový park (samozrejme s výnimkou hannoverských TW6000) pokladám za niečo pre bežného vlka údesného. Vymrazené UV či kĺbáky, vodiči v kožuchoch, prískoky ako v Bix-e pri prekročení 30 km/h...
Organizácia dopravy chaotická, šturcové konečné zo štyroch strán jednoho námestia, o nejakom takte či preložení intervalu sa im ani nesníva, utekajú si ešte aj nočné spoje, metro končí o 23:00...
Nájdu sa aj pozitíva ale myslím ,že v globále na tom nie sú o nič lepšie ako KE či BA.
I.
Reakcia na: Esicko #2109:
Prijemnu nocnu 🙂
Vladimir, na ospravedlnovanie to nebolo, ved som tam mal 🙂 Prve, ked som vcera prisiel po dovolenke do dennej som sa pytal na Potkany (840-ky), ci jazdia. Dostal som odpoved NIE NEJAZDIA. Ako sme pozerali ako puci cela stanica, ked sa nam teraz v nocnej dovalili 840001-2 a 840003-8 ako vl. 1821 zo Zvolena! Rano ich budem vypravovat ako vl. 1820 do Zvolena s odchodom o 5.55 hod.
Reakcia na: Vladimír #2107:

Nevyslovil som náhodou toto tvrdenie ohľadne "nočných prechádzok" po koľajovom telese? Lebo inak si to neviem vysvetliť. '-) Keď sa vraciam v noci domov a necestujem nočákom, chodím zásadne po koľajovom telese. Je to najosvetlenejšie a najbezpečnejšie miesto. Dňa 15.1.2004 som po 23:00 takto išiel od kamoša od Kina Družba po Tr. SNP domov na Moldavskú a zaujímavosťou bolo, že po telese išlo v oboch smeroch viacero ľudí.

Otváranie dverí vľavo nie je nič zvláštne, ja sa s týmto javom stretávam bežne a ver tomu, ak by vodičovi hrozilo nejaké strhnutie prémií, nedajboh výpoveď, že by sa ani náhodou tie dvere otvoriť neodvážili. Ak ľudia vedia vystúpiť na Spoločenskom pavilóne a DPMK na cestu, rovnako bez problémov vedia vystúpiť na panely BKV.
Reakcia na: Sarko #2106:
Prosím Ťa, ja sám chodím po električkovom páse denne. Čo chodím, ja sa vyslovene prechádzam 🙂 Pamätám si pritom Tvoje slová spred niekoľkých rokov, že električkový pás je po obmedzeniach košickej MHD vlastne pre chodca najbezpečnejšia časť vozovky. Šanca, že sa tam bude vyskytovať nejaká električka je minimálna 😃

Takže ja sa žiadnym týmto neobmedzujem a viem, že absolútna väčšina Košičanov a návštevníkov mesta tiež nie. Ale zdá sa mi prinajmenšom zvláštne, aby vodič takýto zvyk vyslovene podporoval otvorením dverí vľavo, keď po ľavej strane nie je ostrovček. Stačí, aby si niekto zlomil nohu pri výstupe z dverí vľavo a nikoho nebude zaujímať, že možno by si nohu zlomil aj pri výstupe vpravo, ALE PODSTATNÉ BUDE TO, ŽE PREČO VODIČ OTVORIL DVERE VĽAVO. Aj takto si možno veľmi ľahko podpísať výpoveď zo zamestnania.

Pri Važci situácia prehľadná je (osobne som ešte otvorenie ľavých dverí ani tam ani na stanici nezažil). Ale aj tak si mi celkom takýto postup nezdá "s kostolným poriadkom".

Ja nie som predpisožrút, ale viem, že každý vodič, ktorý otvorí bezdôvodne dvere vľavo, riskuje.
Reakcia na: Vladimír #2104:

Veď som to ozrejmil, že vodič otvorí dvere vľavo len vtedy, ak v protismere elektička nejde. Dokonca ich neotvorí ani vtedy, ak električka v protismere stojí na výstupnej zastávke, pričom vodič nemôže viedieť, či už napr. nezatvára dvere a chce zo zastávky vyštartovať. Ešte raz opakujem, vodiči na Važci dvere vľavo otvárajú, keď oproti nevidia žiadnu električku.

Ak je električkový pás vyhradené miesto, kam by podľa správnosti nikto nemal prístup, ako je možné, že cestujúci, ktorí vystúpia "štandardne", električku obchádzajú (a nielen spredu) a prechádzajú na opačnú stranu. Vlado, veľmi dobre vieš, že v tomto prípade Tvoje tvrdenie nie je namieste. A potom mňa tu kdekto obviňuje z predpisárstva a teoretizovania.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.