Reakcia na: Bobo39 #217:
A na to si ako prisiel? Pokial viem po technickej stranke je Solaris lepsie konstrukcne stavany a chvalia si ho aj vodici ktory skusali aj Citaro a Citaro sa im vobec napacilo. Blba manevrovatelnost co dvere to ina technologia otvarania dvery, nezmyselne priecne ulozenie kardanoveho hriadela , motora , a kopu inych nedostatkov... Tak mi vysvetli ako si prisiel na to ze to je super voz?????
Vladimír
Spôsobom objahoby ma len presviedčaš o správnosti môjho postrehu. Celé prečíslovavanie liniek nie je nič iné, ako chvastanie sa pred kamarátmi z Brna, Plzne, či ktovie odkiaľ, že aký my tu máme poriadok v linkovom vedení. Cestujúci Ti na poriadok kašle, lebo ten si na rozdiel od nadšenca nepotrbuje vypísať zoznam trolejbusových liniek. A nadšenec je preto nadšenec, že si trolejbusové linky vytriedi aj sám, vlastnou prácou a skúmaním v teréne.
Re #196 1018:
1. Ja som pre obluhu vnútra Džungle navrhol L14. Normálni nech sa vezú trolejbusom a chronicky sa sťažujúce babky nech sa privezú s L14.
2. Oprav ma, ak sa mýlim, ale má info, že zastávka Hypermarkety TESCO a Baumax je len výstupná - konečná zastávka. Východzou zastávkou L14 je jednosmerná zastávka Hypermarket TESCO-vchod.
Re #199 Nodes: Prečo nie? Veď L22 sa ciele nemenili a L23 by si mohla pri jazde smerom na stanicu nahodiť cieľ, ktorý používali donedávna len vybrané spoje jazdiace po stanicu. Akurát by nehlásila zastávky.