Nebol som tu dni a mam pocit, že som prišiel do materskej škôlky. Papyr, čo Ťa vzrušuje košické letisko? Veď aj tak nelietaš do Prahy. Ja som chcel ísť do Prahy lietadlom, ale keď som si pozeral ceny, skoro ma vystrelo. Letenka stála síce 990Sk, ale musel bz som si ju rezervovať 3 mesiace dopredu. A čo sa týka ekonomickej situácie na východe viac sa prikláňam k názoru BM. Aj keď uznávam, že 23-ka bude viac vyťažená ako 33-ka.
A ak sa pamätám, tak o tom sme sa už dosť naťahovali na MD. Tak nechápem, čo sa tu tak paprčíte.
A ak sa pamätám, tak o tom sme sa už dosť naťahovali na MD. Tak nechápem, čo sa tu tak paprčíte.
! Bol to iba môj osobný názor(za ktorým si stojím
Sarko
No ano, to je pravda, aj Presov v tom ma v podstate system. Nebol by som vsak rad, kedy sme v KE v tomto smere boli uplne nesystematicki. Plzensky system by som vsak nepovazoval za nejaky vzor, pretoze vzostupny system cislovania liniek podla dolezitosti trakcie (najpr elektricka, potom trolejbus a nakoniec autobus) je podla mna uplne logicky a prirodzeny.
Ciselnu radu 10-20 by sme vedeli v KE dosiahnut precislovanim iba 4-och autobusovych liniek. Zaujimal by ma Tvoj nazor, ako by si riesil linky c. 70-72. Podla mojho narozu by mohli zostat ponechane po vzoru presovskych liniek 17, 30 a 38
Ad #191:
Mal by si si trochu precitat aj ostatne prispevky a zistil by si, ze mnohe argumenty BM, ktore mu v tomto, ale aj v predoslych prispevkoch vytykas, uz boli protiargumenty vyslovene