Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Juraj: aj v oveľa vyspelejšej Ostrave hlásenie púšťa vodič tlačidlom a hlási tam aj každá stará Karosa!
Reakcia na: Juraj #16582:
A čo má byť? To by rovnako dobre mohli povedať, že nebudú jazdiť na stredovekých vozidlách bez klimatizácie. Tlačenie tlačidla ich nijako nezaťaží.
Reakcia na: cybernetic #16577:
A maju pravdu, preco by to takym stredovekym sposobom aj robili. Poriadny palubny pocitac si to hlasi sam bez akehokolvek zasahu vodica.
Dopravná nehoda sanitky a osobného auta:

http://www.joj.sk/tvarchiv/index.html



Sarko: Ozvi sa mi, prosím. ˇVďaka !
Pri hypermarkete Tesco sa včera kládli betónové zábrany, ktoré už siahajú od tých starých po uroveň príjazdovej cesty zo sídliska Ťahanovce. Ich úlohou by malo byť zabránenie ďalších dopravných nehôd, pri ktorých sa vozidlá dostali do protismeru. Pri kladení a potom následnom maľovaní čierno-žltých pruhov bola doprava zúžená do jedného jazdného pruhu v oboch smeroch.

?
Reakcia na: cybernetic #16577:
v takom prípade sa to malo od prvého dňa ostro sledovať! Len neviem, či sú v KE vodiči takí veľkí páni, že si môžu dovoliť ignorovať príkazy vedenia, alebo je vedenie také mäkké, že si nechá skákať po hlavách pomaly aj od upratovačiek... ?
Reakcia na: 1018 #16576:

Ja viac urobiť nemôžem.Kompetencie ma niekto iný-pre výkon kontroly.
Bolo oficiálne oznámené šéfke,že trolej. vyhlasujú,ak tak nerobia hrozí im sankcia.
Medzi nami,predpokladali sme,že to tak bude-nevyhlasovanie- vodiči už pri oživovaní APEX-u sa hrdili,že oni to ´´robiť´´nebudú.
cybernetic:

Mam pocit, ze to bola uplne zbytocna praca, montovat do tbusov akustiku, aj tak na to drviva vaecsina z vysoka kasle ? a nerad by som to zacal spisovat a dal sefke vypravy ?
Reakcia na: Cassovia t-busy #16550:
NO vychadza to tak, vacsinou jeden rok jeden bus. Ono sa ako dielenske vozidla pouzivaju autobusy, ktore by za normalnych okolonosti sli do srotu, tak este sluzia ako dielne. Ak sa vyskytne nejaka vaznejsia porucha tak sa odstavaia a nahradia inym kandidatom na vyradenie. ?

Do roku 2000 neviem nejak som sa v tom nehrabal dovtedy.
Reakcia na: peto5220 #16569:
Irisb nemá nič spoločné s nickom Irisak & qwertak. Vymyslel ho sám qwerťák, Irisb nič podobné ako "Po stretku pozývame peta5220 na zmrzlinu" nepovedal. Prosím nevyvolávať zbytočné hádky v resp. vojny.
Reakcia na: VILL #16572:
Aha tak to oni majú trenovať,nie ty...sorry,aj ja sa občas pomýlim ? ?
Reakcia na: peto5220 #16569:
To je pekné že budeš trénovať,ale príď radšej s výhybkovým a nie vyhibkovim železom... ? ? ☺
Reakcia na: Cassovia t-busy #16567:
heh, teraz pozerám, že tu sa to spomína tiež, tak neviem...
Reakcia na: Nodes #16564:
Vševedko bude múdrejší ( ? ), ale myslím, že nie.
Reakcia na: Irisak & qwertak #16566:
Ok ale začnite trenovat lebo pridem z vyhibkovim železom ?
Tak sorry, nepřepsalo se to tak jak to bylo sestavené, ale měly to být výpočty obsaditlenosti vozidel dle DPMK ?
Asi takto:

Obsaditeľnosti a počty jednotlivých druhov a typov hromadných dopravných prostriedkov DPMK

Typ vozidla Číslo Veľké evidenčné čísla Dĺžka Plocha na Obsaditeľnosť „Mest- k 31. 3. 2005
typu vozidiel v DPMK (m) státie (m2) sediaci K5 K8 skosť“ Počet Æ - K5 Æ - K8

Električky
KT8 05 5.. 30,30x 30,85 54 208 301 0,18 19 19 103,4 149,5
T3 MOD 07 359 14,00x 17,36 21 108 160 0,13 1 102
T3 s 2 radmi sedadiel 04 3.., 4.. (okrem 336 - 355) 14,00x 16,07 23 104 153 0,15 71
T6 06 6.. 14,70x 14,20 30 101 144 0,21 30
T3 s 3 radmi sedadiel 03 336-355 14,00x 11,97 34 95 131 0,26 7 7 95,0 131,0
T2 02 212 14,00x 14,64 25 98 142 0,18
T1 01 203 13,30x 13,58 24 92 133 0,18
školská 09 100 14,00x - 27 27 27 1,00
zájazdová (Cassovia) 00 104 ... - 16 16 16 1,00
S 128 128 103,4 149,5
Trolejbusy
Š15KTr 10 10.. 17,72 16,02 44 124 172 0,26 20 20 124,0 172,0
Š14Tr 20 20.. 11,34 9,81 29 78 108 0,27 7 7 78,0 108,0
S 27 27 112,1 155,4
Autobusy
Ikarus 280.87 42 4095 - 4099, 42.. 16,50 19,14 32 128 185 0,17 17 59 123,6 175,2
Ikarus 280.08 40 40.. (len po 4094) 16,50 16,96 37 122 173 0,21 11
Ikarus 435.18D 43 43.. 17,85 17,44 40 127 180 0,22 11
Karosa B741 30 30.. 17,36 16,02 42 122 170 0,25 5
Karosa B941E 32 32.. 17,60 15,20 42 118 164 0,26 15
Karosa C744 31 31.. 17,36 12,69 60 123 161 0,37 2 2 123,0 161,0
Solaris Urbino 15 35 35.. 14,60 13,16 40 106 145 0,28 34 35 106,0 145,0
Solaris Urbino 15 (CNG) 37 3701 14,60 13,00 42 107 146 0,29 1
Ikarus 415.30 50 50.. 11,44 9,78 26 75 104 0,25 6 104 73,7 99,5
Solaris Urbino 12 51 5101 12,00 8,90 29 74 100 0,29 3
Karosa B731-2 62 62.., 63.., 64.. 11,06 9,05 31 76 103 0,30 48
Novoplan C 12 54 5401, 5501, 5502 11,57 8,25 30 71 96 0,31 3
Karosa B952 53 5234 - 5299 11,32 8,16 31 72 96 0,32 11
Karosa B932 52 5201 - 5233 11,35 8,00 31 71 95 0,33 33
S 200 200 94,6 130,4
Vysvetlivky: x bez spriahiel
K5 - celková normálna obsaditeľnosť (sediaci + 5 stojacich / m2)
K8 - celková maximálna obsaditeľnosť (sediaci + 8 stojacich / m2)
Po stretku pozývame peta5220 na zmrzlinu. ?
Ucast prislubujeme aj my dvaja ! ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.