Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ad Diggi:

Díky za info. Ale přece jenom v tom mám trochu zmetek. To se od r. 2000 každý rok vystřídal jeden vůz jako služební? Nevíš které vozy byly do r. 2000 ( ne od ). Díky
Isidor #8532 Disp.f. : Este k tej nehode nevies ci RZP bola v nasadeni alebo to bola bezna DN? Ale zrejme znova vodic(ka) ignorant(ka). ?
Reakcia na: TA #16547:
sorry, na 100% som to dával do disp. fóra ?
Čo-to, čo tu nebolo ? :

11.8.2005 :

L 2 : 359

L 16 : 3516
L 29 : 5229
L 30 : 3510

---

16.8.2005 :

L 2 : 626

L 38 : 5243

---

17.8.2005 :

L 2 : 626
L 4 : 613

SAD - KDS :

L 800415 - 134 : 187
L 802415 - 73 : 187; odchod s meškaním asi 40 minút, keďže pristavený 170 nechcel bežať voľnobehom a navyše bol akosi zvláštne naklonený na ľavú stranu, potom prišla náhrada 187
L 802415 - 145 : 175
L 802419 - 74 : 45

---

18.8.2005 :

L 2 : 627 - o cca 13:00 zadné dvere štrajkovali a nechceli sa otvárať

5006 - okolo 13:00 stál na zast. Dom umenia v smere do centra s výstražne blikajúcimi smerovkami, potom sa pohol kamsi cez Bottovu

---

a napokon dnes 19.8.2005 :

L 4 : 613
Reakcia na: Cassovia t-busy #16534:
Zľavnené CL / mesačníky v Sk
1993 / 1, neskôr 2 / 45, neskôr 80
1994 / 2 / 80
1996 / 3 / 105
1997 / 3 / 120
1999 / 4 / 140
2000 / 5 / 170
2001 / 6 / 195 až dodnes

Re #16535 Papyr: Len som zvedavý, ako dlho to ešte vydrží, vzhľadom na vývoj cien nafty...
Reakcia na: Cassovia t-busy #16532:
Tak ja len k tej TO 5-ke dodám: Pamätám ju ešte vo vozidle ŠM 11 a bol to v princípe teplomet, zdrojom ktorého bol teplovzdušný bufík, z ktorého sálal teplý vzduch. Touto raketou sa rozmrazovali resp. ohrievali zamrznuté chladiče a motory v teréne. Keby sa niekto postavil tomuto zázraku do cesty, určite by mu z rozkroku vykukli volské oká... ?
Reakcia na: 1018 #16542:

To boli protekčne montované.Bývaly majster mal na to svoje dôvody.....
Spomeniem tie polmesiace v dielni.Tak uvidíme,čoho sú mechanici schopní ?
Verejne obstaravanie v roku 2005 - uzavrete: Vypracovanie projektovej dokumentacie pre uzemne konanie - trolejbusova doprava, Udrzba a modernizacia elektrickovej trate v useku Stanicne namestie - Senny trh (okrem ineho; http://www.dpmk.sk/index.php?pag=163)
Reakcia na: cybernetic #16522:


Jasna vec, montovali sa "v poradi" 1020, 1019, 1016, 1003 ? a ostatne aj 1008. Cize teraz 1018, 1017 a ak mame este 2, tak doporucujem 1009 a 1012. Dal by som vam aj pusu na celo, keby ste konecne nejako odhlucnili tie plechy v 15TrM na podlahe v klbe, ktore neuveritelne hlasno rezonuju okolo rychlosti 30-40 km/h. Uz to tu omielam dookola, ale je fakt velmi neprijemne pocuvat to ako cestujuci. A na to sa nemusi ani nic kupovat ?
Solaris maniak aj ja sa zucastnim stretnutia
Reakcia na: Cassovia t-busy #16532:
to nie je ignoracia, len nikto Ti na to asi nevie odpovedat....

Takže pokial si ja pamatam od roku 2000 boli sluzobne vozidla TD tieto:

6028 C734 tusim nejkay bordovo bielo cierny lak mal
6231 B732 cerveno biela
6257 B732 cerveno biela
6039 C734 modro biely
6042 C734 cerveno biela (GO v roku 1996)

6221 ktoru uvadzas bola TO5 a po vyradeni ju nahradial 6045 v kalsickom cerveno bielom laku (GO 1996)

6221 bol posledny bus v zlto cervenom prevedeni, ako sa kedysi malovali dielenske vozy, potom uz sa len striekali napisy dielenske vozidlo.

Tieto rozmrazovace sa pouzivaju len v zime ak su v noci velke mrazy le to by Ti skor vedel niekto z chalanov co to videli v akcii alebo im s tym rano stratovali bus ?
POZVANIE na STRETNUTIE všetkých iMHĎákov a nadšencov MHD ! ! ! ☺

Dňa 26.8.2005 (Piatok) o 16:30 hodine, na Námestí osloboditeľov - pred pomníkom sa uskutoční stretnutie všetkých iMHĎákov a nadšencov MHD.

Účasť už prisľúbili: Furčan, *SOLARIS* maniak, peto5220, CX65, VILL.

Všetci sú vítaní ! Príjdite všetci čo máte možnosť a čas ! ! !


?
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #16516:
e #16516 Karosa B 932 #5201 ešte premáva s CVR "OC OPTIMA".

Sarko kuk ICQ.

?
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #16536:
e #16536 Z nepochopiteľných dôvodov mi zase to čo som písal v dispečerskom fóre hodilo do diskusného. Prepáčte.
Dnes - 18.8.2005, vozidlá DPMK, a.s. na linkách:

> ELEKTRIČKOVÁ DOPRAVA:

L2: 409, 607(404)*, 617, 627
L3: 376+377, 392+393, 530
L4: 604, 606, 616
L5: 525, 536
L6: 337, 359, 389, 405, 412
L7: 388, 408, 413
L9: 361+414, 400+401, 423+424, 517(09041-2), 521(09021)**, 512(09022), 620+621
LR: 402, 403, 418, 509, 535, 605, 612
DZ-Loky: 528 (43011-2) [ Nahrádzala linku č. 2 a R3 ]
DZ-Važec: 500 (43021-2) [ Nahrádzala linku č. 9 ]

> AUTOBUSOVÁ DOPRAVA:

L11: 3003, 4302, 4303, 4307
L12: 3510, 3518
L13: 5101, 5102, 6407
L14: 5005, 5217, 5240
L15: 5214, 5229, 5230, 5232, 6408, 6286
L16: 3513, 3517, 3532
L17: 5233
L18: 3203, 3204, 3206, 3211
L19: 3507, 3508, 3514, 3521, 3524, 3534
L20: 5225, 5238, 5242, 6412
L22: 5211, 5235
L23: 5218
L25: 5202, 5231, 5239, 6226
L27: 3201, 3205, 4201, 4205, 4306
L28: 5244
L29: 5228, 5236, 5243
L30: 3526, 3529, 3530
L31: 5001, 5215, 5501, 6403, 6414
L32: 3502, 3506, 3509, 3511, 3522
L33: 5205
L34: 3005, 3202, 3208, 3213, 4301
L36: 3505, 5204, 5207, 5223
L38: 3004, 5006, 5208, 5212, 5241
L53: 4095, 4096, 4304
L56: 4094, 4310
TESCO: 6244
OPTIMA: KE 423 DN (SADka)
DZ-Hornádska: 3209 [ Nahrádzal linku č. 15 ]
V čase od 14:35 hod. do 15:10 pri zastávke SOU DOPRAVNÉ rozvážali z USS tieto autobusy:
LRA5: 4201, 4211
LRA6: 3002, 3506, 3510
Potom sa vrátili späť na svoje linky.

> TROLEJBUSOVÁ DOPRAVA:

L71: 1005, 1008, 1013, 1016, 1017, 1020
L72: 1001, 1002, 1006, 1010, 1011, 1015

> PRACOVNÉ VOZIDLO:

Údržba trakčného vedenia ( Liaz ): KE 086 CC, Moldavská cesta, od 15:00 do 15:20 hod.

* Pre poruchu vozidla T3 #404, bola linka č. 2 nahradená električkou KT8D5 #528.

** V rovnakom čase, taktiež pre poruchu bola nahradená aj NP KT #521 na linke č. 9 (služba č. 09021= garantovaný NP spoj), dispozičnou zálohou z Važca - #500. 521 nedončila posledné polkolo na linke č.9. Zo štadiónu Lokomotívy sa presunula ako PORUCHA do vozovne okolo cca 14:10 hod. 500ka urobila polkolo za pokazenú NP KT #521, a zo sídl. Nad jazerom už išla NP KT #512, ktorá vykonáva službu č. 09022.

T3 MOD #359 za od rána statočne drží na linke č. 6 bez poruchy a iných problémov.

?
Reakcia na: 5 #16533:
Keby si sa spytal pred dvoma mesiacmi, tak poviem Praha, ale ta po 7 rokoch nezdrazovania uz zdrazila, 1.7.
ad 5: díky, mohl bych ještě požádat o ceny zlvněnýc jízdenek?
Reakcia na: Cassovia t-busy #16467:

Rok / základné cestovné / mesačník
1993 / 3 Sk, neskôr 4 Sk / 120 Sk, neskôr 160 Sk
1994 / 5 / 180
1996 / 6 / 210
1997 / 6 / 240
1999 / 8 / 280
2000 / 10 / 350
2001 / 12 / 390
Zdroj: Košický večer, 7.11. roku neznámeho

Teraz som si uvedomil, že tu sa už celé 4 roky nezvyšovalo cestovné. Ktoré mesto sa ešte môže takto pochváliť? ?
už jsme si sice zvykl na ignoraci mých příspvků, ale přece jenom něco zkusím:

dostal se mi do rukou seznam s evidenčními čísly autobusů, které sloužily u troelbjusové dopravy jako služební, ten byl následujcí:

6221, B 732
6039, C 734
6042, C 734
6045, C 734

Chtěl jsme se zeptat, je-li tento seznam správně a nevíte-li někdo, kdy byl který vůz přiřazen do stavu služebních vozidel, popř. jaký měl lak vůz 6045 A K čemu vlastně ty vozy slouží. Rozmrazovač TO 5 je sice hezký název, ale nevím, co si mám pod tímto pojemm představit ?
Tak vážení, trojičky sú opäť v kurze v druhom najväčšom meste, ale ČR - v Brne ? O 14:00 tu historicky prvykrát vyšla na svoju prvú skúšobnú jazdu trojička 1531+1301+1560 (motorák T3REV+ vlek VV60LF+ motorák T3REV) ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.