Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Tatranka #9336:
No snáď aj bude nejaká vymožiteľnosť toho, o čo sa v podkladoch žiada. Aby náhodou jedného pekného dňa nezačali rozkopávať kanalizáciu na Hollého a triangel aj s dlažbou pôjdu čau a pá...

Ďalšie zasadnutie MZ bude 16.12.2013, teoreticky keby to tam bolo zaradené a schvália to, môže sa stať, že právoplatnosť to nadobudne 30. decembra, teda akurát v deň výročia (síce len nákladnej dopravy, ale nem-vadí) ?
Reakcia na: mi.v #9337:
Co sa tyka zadavania podla adresy alebo rovno klikanim na miesto na mape - je to vec, s ktorou sa urcite do buducnosti na tejto stranke rata. Vyhladavac sa postupne vyvyja upgraduje, mozno raz bude vyzerat aj nejak takto http://poznan.jakdojade.pl/ . A ked chces kontakty, staci otazky ci navrhy napisat na vseobecnu adresu, dockas sa urcite aj nejakej odpovede, ak je to konkretne adresovane, tak sa to k danemu cloveku dostane hoci aj preposlanim. Ak chces kontakt priamo tak pis na mail dekanek(zavinac)imhd.sk.
Reakcia na: Dispecer #9325:
dík za odozvu, aj keď si asi robíte iba srandu. Tu nevidieť informáciu, žeby tu čosi malo šéfa. Ani kontakt na neho, iba nejaké všeobecné adresy.
Reakcia na: veteran #9334:
Dúfam,že áno.Aspoň dačo by sa už mohlo uzavrieť v tomto roku.
Nejaké byrokratické pohyby nastali aj u KVKV,ale asi k realizácii núteného presunu tak skoro nedôjde... ?
Reakcia na: Tatranka #9333:
KT8D5 točňu nepotrebuje, stačí jej aj úvraťové "obratisko" ?
Reakcia na: Tatranka #9332:
Tak zrejme to pôjde až na decembrové rokúvanie ☺
Reakcia na: 2TheMHDmarek #9330:
Nooooo....Taká točňa pre KT8 to by bola sranda ?
Reakcia na: veteran #9331:
No to by si dnešní developeri zgustli... ?

Mimochodom "Pamätihodnosti mesta" ohľadom električkových artefaktov komisia schválila,už sú na ťahu len páni poslanci.Ľem jakoška to v programe rokovania MZ nikde nevidím... ?
Reakcia na: Tatranka #9329:
Alebo by niečo zbúrali. Vtedy s tým problém nebol, budovy neboli považované za historické. Veď na sklonku monarchie naplánovali pozemnú lanovku od plánovanej novej železničnej stanice (mala byť v miestach, kde je dnes Pošta 2) krížom cez centrum – po Vodnej, prebúranie priechodu na Hlavnú – prebúranie a rozšírenie Poštovej – až po úpätie terasy, kde mala byť konečná. Vtedy sa s nejakou pamiatkovou ochranou nepárali.
Reakcia na: Tatranka #9329:
Oblúk by sa vošiel, ale točňa asi nie ?
Reakcia na: veteran #9328:
Keby kaňár nevošiel,tak by dali točňu ?
Reakcia na: Dispecer #9326:
No však toto... Mlynská je vo východnej časti široká dosť, ale čím bližšie ku Hlavnej, tak je užšia. V podstate má tvar lievika. Odbočenie na Hlavnú by musel byť poriadny kaňár ?
Reakcia na: Dispecer #9326:
Mlynska je dostatocne siroka. Vtedy sa zrejme uvazovalo o vybudovani jednokolajky takze z priestorom problem nebol. V tych casoch neexistovala spievajuca fontana, pomedzi dom a urbanovu vezu by sa uz dajako prepchali
Reakcia na: veteran #9324:
Ja si električku na Mlynskej viem predstaviť... Vyzeralo by to, ako bratislavská Obchodná ulica... Ale ako by sa to napojilo na Hlavnú ulicu, toť otázka... ?
Reakcia na: mi.v #9321:
Šéf osobne. ?
Historické okienko – 156756. pokračovanie s podtitulom "Električka na Mlynskej?" ?

Tak aj také boli kedysi dávno úvahy... Konkrétne v úplných začiatkoch, ešte pred konkou, keď sa páni na radnici vyše desaťročia dohadovali ohľadom (ne)postavenia "pouličnej železnice".

Článok z 28.2.1914, ktorý okrem informácií o vtedy otvorenej električkovej trati zhŕňa aj dovtedajšiu históriu "MHD" (konka + parná tramway), píše aj o rozhodnutí Mestskej rady zo 4.9.1885 o postavení "pouličnej železnice". Podľa autora sa vtedy rozhodlo, že:

"...trať od stanice na Hlavnú ulicu nepovedie cez Szechényiho park (Mestský park) a terajšiu Ulicu L. Kossutha (Mlynská), ale cez Mýtnu ulicu (exKirovova)."

http://abload.de/img/beznzvu-10ho8g.jpg

Popravde, na Mlynskej si električku naozaj neviem predstaviť. Opačný názor mal ale autor tejto veselej pohľadnice ? http://abload.de/img/216172_1678225199043_mqrsh.jpg
Reakcia na: romeo #9320:
Aj v Prahe sa jazdi s otvorenou kabinou, samozrejme zalezi aj od linky a aktualnej polohy vozidla. V centre ju ma zavretu 99% vodicov, takisto na Zizkove, v okoli Palmovky, Hostivar. Na Pankraci, Repy, Modrany tam bezne stretnes vodica s otvorenou kabinou. Samozrejme na nocnych linkach ju nema otvorenu nikto
kto píše vyhľadávač spojenia? Šlo by pridať geografické vyhľadávanie ako malo tramz.net? Ak som na Letnej a chcem ísť na Jazero, rád by som videl odporúčanie L9 (zo zast. Stará nemocnica), L7 a L19. Teda nie prehľadávať 2-3 zastávky a porovnávať odchody...
Reakcia na: KVKV #9318:
podľa foto ani nie,určite lepšie majú intervaly,ale inak vozidlá tiež nemajú najnovšie,ale je fakt že som tam nebol tak neviem. V Prahe som bol,tam je pravda že sa jazdí pekne v zavretých kabínkach,ja osobne keby ma vzali do dpmk,tak jazdím so zavretou a mám pokoj od cestujúcich. Ale na ak vidím,že napríklad T3 nemajú ani otváracie okienka na prednom skle,tak tam musí byť v lete pekná sauna a pri otvorených dverách aspoň aký taký vzduch im tam prúdi. Inak v Prahe sa mi páčilo,že KT-čka majú v kabíne aj kameru na zadnú časť vozidla a vodič vidí pekne dozadu

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.