Aj dvere zamŕzajú
Dnes vário #801 na linke 3 na stanici nechcela otvoriť zadné dvere takže sa len tak trošku pootvorili ale ľudia sa tamaď nedostali
Dnes o 17:15 na stanici #4710 chcela na linke 57 odísť k študenskím domovom Ale zadné dvere sa rozhodli inak a do 17:45 sa tam zasekla a potom dajakím zázrakom sa zrazu dvere sami zatvorili a autobus sa šiel zaradiť za #4737 na odstavnú kolaj
Po novom zamŕzajú označovače - dnes 5724:
- označovač aj na BČK pri 2. dverách mimo prevádzky,
- označovač aj na BČK pri 3. dverách sa tváril funkčne, ale na priloženie BČK nereagoval,
- označovač aj na BČK pri 4. dverách našťastie fungoval tak ako má, takže som si lístok kúpil. ?
Naproti tomu so zamŕzaním vnútorných displejov táto maximálne schopná firma zápasí už štyri roky. Zatiaľ neúspešne. Snáď sa im to podarí dokým nezačnú dotknuté vozy vyraďovať.
Bol asi strašný problém nájsť v počítači Arial... Naproti tomu farby používať vedia, vidieť to hlavne na balkánskych výlukových oznamoch. Čím viac pásov, tým viac Adidas, čím viac farieb, tým viac DPMK ?
Na primátora ako teoretická podkutosť celkom dobré. Ešte keby k týmto slovám pribudla aj realizácia...
Plus tam chýba ešte možnosť jazdy autobusov po električkových tratiach a združené zastávky, čo sa pri aktuálnych rekonštrukciách dosť zanedbalo.
Toľké plytvanie prostriedkami. Veď tam stačilo dať OÚ. Každý predsa musí vedieť, čo to znamená. Ale nesklamali úplne – aspoň, že je to písané iným fontom.
Zaujímali by ma aktuálne slovenské normy (STN). Ako ste tu mohli nedávno čítať, na priamom úseku pred križovatkou VSS nezriadili koľajovú spleť kvôli obmedzeniam daným normou, pretože by skriňa vozidla bola ďaleko od nástupného ostrovčeka – ale pritom akonáhle ide o oblúk, zrazu nie je problém, aby nástupný ostrovček bol od vozidla oveľa ďalej ako by mohlo nastať v prípade tej splete. Tam už je vzdialenosť druhoradá?
Je za tým norma? Projektovanie? Nepružné pochopenie noriem? Inými slovami, dalo by sa to pri rovnakej STN naprojektovať aj inak? Alebo jednoducho normy v ČR (ČSN) umožňujú iné projektovanie ako STN?
"„Nejde tu len o pohodlie cestujúcich či klimatizáciu električiek a autobusov. Musíme dospieť k stavu, že autobusom alebo električkou sa človek dostane tam, kam potrebuje skôr, ako vlastným autom. Prostriedky MHD musia mať absolútnu preferenciu, napríklad pruhmi len pre autobusy, alebo pri električkách úplnou preferenciou pri prejazde križovatkami. To sa však dá dosiahnuť len na úkor individuálnej automobilovej dopravy. Nastanú zápchy, cesta autom sa predĺži. Zasa bude niekto nespokojný a bude ich dosť – vodiči osobných áut,“ konštatoval primátor."
My máme už nejaké električky s celovozovou klimatizáciou? ?
Troll
My máme už nejaké električky s celovozovou klimatizáciou? ?