Reakcia na: Yogi616 #7338:
..bola by to zdravá konkurencia - možno - nie asi? Niekde to funguje (vo svete) bežne.. a už aj v SR železnice k tomu pristupuju - pomaly ale isto.. Samozrejme odbavovacie systémy by sa museli celkom ujednotiť - a to problém veľký nieje.. Eurobusové Bčk plkatia v MHD už len opačne to dotiahnuť..
Áno, podľa mňa bude škoda tejto linky, zhorší sa tým dopravná obslužnosť NM a rozhodne by som namiesto rušenia privítal rozširovanie podobného systému á la IDS do ďalších obcí v regióne, ale z ekonomického hľadiska to vyzerá pomerne jasne...i keď by som sa veľmi rád pozrel na skutočnú nákladovosť a či by sa s tým nedalo urobiť niečo iné (okrem rušenia "po železničiarsky"). Obávam sa ale, že to by vyžadovalo súčinnosť na vyššej úrovni (mesto,DP,obce,kraj,železnice?) a k tomu sme v Kešiciach ešte nedozreli, radšej si budeme kresliť vlakoelektričky a rozprávať do novín o "integrovanej doprave"...
TA
--->>> ani ja som to nenazval ako hlavný dôvod, takže sa zbytočne voči tomu ohrádzaš. Maličkosť, ale má význam.
K Tvojmu prirovnaniu L 29 k L 28 - niektoré čísla sú zaokrúhlené alebo približné a bral som do úvahy rozsah premávky pracovného dňa:
L 28 - 8 párov spojov voči L 3, L 7, L 19 - 200 párov spojov;
L 29 - 36 párov spojov voči L 16 - 47 párov spojov.
Vidíš ten nepomer? 8 ku 200 a 36 ku 47. Prirovnávaš k sebe neporovnateľné. Aj keby si odtiaľ vyhodil L 19, keďže neprechádza celým sídliskom, tak pomer bude tak či tak ďaleko iný.