Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Terepin #10164:
zásobovanie sa robí nákladnými autami, pretože to je v súčasnosti najrýchlejšie a aj najefektívnejšie. Nákladné autá vedia zájsť do hocijakej diery po celom slovensku, v priebehu pár hodín prepraviť tovar. Vlakom a prekládkou na električku by sa len strácal čas, a pre obchody by to určite výhodné nebolo, keby ich tovar nebol k dispozícii, ale by zbytočne čakal niekde na vagóne.
Reakcia na: myslavcan #10171:
Vďaka za materiál.. no ten som už čítal. I tak vďaka

PTI : Neviem kto tento materiál vyhotovil a na základne akých podkladov. Je to otázka pre administrátorov.
K tomu materiálu spomínanom v príspevku 5801 o opodstatnenosti stavieb IKD: chýba mi zdroj, kto to spracoval a na základe akých podkladov. Lebo napísať napr. o stavbe električky na THC, že je potrebné overiť opodstatnenosť takej stavby, a na druhej strane terminál Moldava je bezproblémový, tak by som rád videl tie ekonomické prepočty ....
Reakcia na: Terepin #10168:
To som nevedel... Zaujímavé. No neviem či je v našich pomeroch niečo také možné.
Nemáš nejaký článok (link) o tej nákladnej doprave v Drážďanoch ?
Reakcia na: KosickyTiger #10167:
Neviem čo tým ľuďom vadí. Najskôr asi pískanie v oblúkoch. Potom tam nainštalovali aj mazníky.

Možné to je, len musia prerokovať resp. doložiť projekt. "Projekty, ktorých opodstatnenosť
treba overiť, resp. doložiť" viď. : http://imhd.sk/ke/media/mn/00001130/Planovane-modernizacie-elektrickovych-trati-MET-a-Integrovany-dopravny-system-IDS-20150119.pdf
Ak sa to podarí, odsúhlasí sa a VO prebehne bez problémov tak by to raz malo byť realitou. Len aby sa vybral ten správny zhotoviteľ a realizácia prebehla bez problémov s dodržaním termínov.
Som zvedavý ako to pôjde Eurovii pri MEU.

Reakcia na: 5801 #10166:
V Drážďanoch to funguje a to sa bavíme o meste, ktorého električková doprava je vo vyťaženosti totálne niekde inde.
Reakcia na: 5801 #10166:
Tak k tomu mám dve otázky:
1.) - Ako je možné, že na Južnej triede je taký hluk, keď bola rekonštruovaná?
2.) - Myslíte si, že ten tram-train je reálny do r. 2020??
Reakcia na: Terepin #10164:
Ako píše Dispecer cez deň to veľmi reálne nie je. Keď sa v r. 1964 zrušila nákladná el. doprava bolo to hlavne kvôli nárastu osobnej prepravy - aby jej uvolnila miesto. A v noci si neviem predstaviť ako by sa to prevádzkovalo. Ľuďom vadia hlučné električky na Južnej triede už večer. Preto došlo aj k znižovaniu prejazdovej rýchlosti... Vieš si predstaviť ako by sa sťažovali ak by im v noci popod okná premávali nákladné súpravy... išlo by to aj do financií. Bolo by treba nakúpiť nejaké súpravy pre takúto mestskú prevádzku. Neviem či sa vôbec niečo také vyrába... A určite by to malo dopad aj na opotrebovanie tratí a tr. vedenia. Nie je to veľmi reálne... A bohvie kedy sa vôbec spustí ten tram-train aspoň pre osobnú dopravu.
Reakcia na: Terepin #10164:
Osobne si to už veľmi neviem predstaviť... Cez deň určite nie.
Ak sa podarí zrealizovať tram-train, nebolo by výhodné znovu zaviesť nákladné električky? Veľké nákupné sú blízko električkových tratí (Optima, Kaufland, Baumax, Hornbach, Cassovia, Aupark, Tesco, atď), ktorých kapacita by na to podľa mňa stačila. Čo myslíte?
Reakcia na: tbus #10162:
A dokonca aj autobusy ho nosia, napríklad po Galenovej, kde sa blato pomaly zhromažďuje do tých výtlkov čo tam sú. ?
Reakcia na: COMFORT #10161:
Pol mesta je rozkopaného, tak sa nečuduj, že ľudia nosia blato ?
Dopravný nemá upratovaciu službu? V poslednej dobe sú vozidlá neskutočne špinavé, zafľakané od blata kade tade aj po oknách z vnútornej strany, všade nánosy hrubej špiny, piesku, štrku a sem-tam keď, tak pozmývane tak, že rozmazaná špina po zemi akokeby 1 vedro na 15 autobusov. V uplynulý predprázdninový týždeň bolo minimálne 7 dní sucho a aj napriek tomu čo som si všimol, všetko špinavé, zablatené ešte aj v nových taškentwagenoch. V zime je špina, ale aspoň raz týždenne by sa vozidlo malo dať doporiadku, či? ?
Reakcia na: 110mat110 #10155:
Preto tam niekedy v špičke riadia dopravu policajti tak, že nútia vodičov používať aj vnútorný pruh. Namiesto toho, aby sa dopravní inžinieri prinútili rozmýšľať pri jeho návrhu.
Reakcia na: mi.v #10153:
Ono zase pri takom vitaznom obluku v Parizi by klasicka krizovatka nepostacovala. Je to inak jednoduche, podobne ako vo Varsave ci inde, staci bliknut a vodici ta pustia. Trebras v Budapesti funguje pravidlo, ze ak vystrcis ruku z okna, tak mas dat danemu autu hned prednost, lebo sa chce preradit. Len u nas musime napisat 1000 stranovu knihu predpisov, aby sme vedeli aspon trochu soferovat. Tam sa riadna rozumom a pozornostou a tak su omnoho lepsi vodici.
Reakcia na: tbus #10156:
Je to tak ako píše tbus. Prvý odstavec v príspevku #10157 som reagoval trochu mimo, lebo Yogi písal o otočení 180°, nie o ostatných smeroch. Je veľa hodín a nemyslí mi to už... tak prepáčte 🙂
Reakcia na: Yogi616 #10154:
Ten kruháč na obrázku má všetky smery aj na značkách pri vjazde. Časť článku, ktorá o tom hovorila, som pochopil tak, že iné turbokruháče môžu mať aj iné usporiadanie ciest a možnosť prejazdu z každého smeru do každého nie je nevyhnutným pravidlom.

Reakcia na #10155 od 110mat110:
Priznám sa, že ten vnútorný pruh na tom kruháči v PO chápem viacmenej ako objazdový pre prípad prác alebo nehody. Možno ho niekto používa aj na iný účel, ale samotný kruháč sa mi vidí priemerom veľmi malý na to, aby sa vodič stihol preradiť do vnútorného pruhu a potom späť.

A možno je ten pruh pre vodičov ako ja, ktorý som si minule v BB pri stanici dal 5 otočiek na kruháči, kým som si ujasnil, kam treba odbočiť. V tom vnútornom pruhu môžeš krúžiť bez rušenia 🙂
Reakcia na: Yogi616 #10154:
z toho popisu som to pochopil,tak, že sa tam otočiť nedá, a tým pádom sa zvyšuje jeho priepustnosť a znižuje množstvo kolíznych bodov
Reakcia na: mi.v #10153:
Staci sa prejst do PO. Na vstupe (X kosicka solivarska) je kruhac s dost velkym polomerom.Su tam 2 jazdne pruhy : vnutorny a vonkajsi. Vnutorny je prakticky nepouzitelny lebo sa nedostanes von. Takze kruhac ma 1/2 kapacitu

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.