Lenze to to plati len pre IC ZSSK iduce do Bratislavy, ked ides EC/EN co je porovnatelna kategoria, tak nic nedostanes ani za listok 1.triedy. SC je dokonca vyssia kategoria a tiez nic nedostanes. Predstav si, ze SBB Ti povedia, ze do Zurichu mozes do oddelenej cakarne, ale kedze ides do Bernu, tak mas smolu, lebo vlak do Bernu je EC a my ponukame sluzby len pre IC. Alebo Lufthansa Ti povie, neletis first class do USA, ale len do Europy? Nevadi, hoc mas status, ostanes pekne vonku. A bonus navyse, zeleznice maju 200m dalej prenajate poloprazdne parkovisko pocas celeho dna, odkial sa da bezbarierovo dostat na 1. a 2. nastupiste. Takto len nastane omnho vacsi kolaps na tej stanici, az bude zvyseny pocet cestujucich na sviatky. Uz teraz, ked prislo SC z Prahy a IC z Bratsilavy, tak nebolo kde zastavit a nalozit niekoho.
veteran
Protest: keď otvoria odborné kultúrne ustanovizne (knižnice) disponujúce zbierkou starej tlače, tak zistím. Z toho roku mi ešte zostávajú prejsť dva kvartály Večerníka, takže sa k tomu určite dostanem ?
Ináč prvý polrok 1992 priniesol podniku napríklad aj 227 miliónov Kčs zo ŠR, z toho 98 mega bolo určených na prvú etapu trolejbusky a 15 mega na trať Nám. MM–Bancúrova–železničná stanica, ktorej stavba sa mala začať v mesiaci jún – kam tie peniaze nakoniec šli?! A potom také drobnosti ako výluka kvôli GO cesty na Bankov po spojovačke z Alpinky, električkovú linku „Region Market“ na trase železničná stanica–Moldavská–Barca kvôli veľtrhu na VŠA. A ešte snáď pikoška, že schvaľovanie investičných prostriedkov na trolejbusku sa akosi naťahovalo, tiež sa menili projekty prístupovej cesty k vozovni, takže vo februári volali do podniku z Ostrova nad Ohří, či majú pre nás začať vyrábať 15Tr–ky alebo či „kašleme na to“ ?