Ako je na tom tento voz? Na co sluzi?
existuje vobec este?
existuje vobec este?
| Evidenčné číslo: | 6613 | ||||||||||||||||||||
| Typ: | Škoda 15 Tr 08/6 | ||||||||||||||||||||
| Výrobca: | Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov | ||||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 11913 | ||||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1992 | ||||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 14.5.1992 | ||||||||||||||||||||
| Odstavenie z premávky: | december 2014 | ||||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 1.11.2016 | ||||||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 2 533 686 Sk | ||||||||||||||||||||
| Depo: | Hroboňova | ||||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Generálna oprava v DPB (2011 - 2012) - trolejbus dostal aj dopytové otváranie dverí, celočervený náter, zberače Lekov. | ||||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 2/2004) BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 2/2004) | ||||||||||||||||||||
| Charakteristické znaky: | Pri jednej z opráv tohto trolejbusu koncom 1990-tych rokov bolo rozhodnuté, že sa na ňom nebude obnovovať lak. Napriek tomu boli istý čas dvere a predná maska natreté novým typom náteru, zvyšok zostal natretý starým vyblednutým náterom. Až začiatkom roka 2003 trolejbus dostal kompletne nový náter v bratislavských farbách. | ||||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Vozidlo v roku 2016 odkúpila Mezinárodní inovativní kancelář, s.r.o., Praha, ale vozidlo nakoniec zostalo v DPB. | ||||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|
Určite lepšie ako opravovať plesnivý vrak. Viď 6617.
Ked uz vidim, ze zastavas 6624 bastel namiesto 6607, tak neviem co by si zastaval keby robis v DPB. Aha viem, cabrio 7086
Ach jaj, toto verim ze ostane len ako sci-fi. Sucasne vedenie by podla mna nebolo proti takejto sprostosti...

ampz