Tento trolejbus mal mimoriadne hlučnú elektrickú výzbroj. Dosť pravdepodobne bol najhlučnejší v tomto parametre zo svojej série.
Existuje tu však zaujímavý fakt, a to ten že sa stále používala regulácia z výzbroje TV1 a to až po práve sériu 14 Tr 08 a 08/6, či exportné série 14 Tr 89/6 a 02/6. Zvuk sa však zmenil, pravdepodobne už sériou 14 Tr 05 z roku 1985. Donedávna ho bolo možné zažiť vo Vilniuse s vozidlom 2107 z Ostravy.
Od série 14 Tr 10/6 sa nabehlo na reguláciu podobnú s výzbrojou TV3 kde už poznať ďalšiu razantnú zmenu tónu zvuku.
Niečo podobné sa dialo aj u trolejbusov Škoda 15 TrM, kde pod prednou maskou bolo fyzicky vidno použitie novších elektrických komponentov naprieč rokmi. Aj tu bolo počuť veľmi jemné zmeny vo zvuku výzbroje, menovite až od série z roku 2002, avšak nešlo o tak drastické zmeny, ako bolo popísané vyššie.
Existuje tu však zaujímavý fakt, a to ten že sa stále používala regulácia z výzbroje TV1 a to až po práve sériu 14 Tr 08 a 08/6, či exportné série 14 Tr 89/6 a 02/6. Zvuk sa však zmenil, pravdepodobne už sériou 14 Tr 05 z roku 1985. Donedávna ho bolo možné zažiť vo Vilniuse s vozidlom 2107 z Ostravy.
Od série 14 Tr 10/6 sa nabehlo na reguláciu podobnú s výzbrojou TV3 kde už poznať ďalšiu razantnú zmenu tónu zvuku.
Niečo podobné sa dialo aj u trolejbusov Škoda 15 TrM, kde pod prednou maskou bolo fyzicky vidno použitie novších elektrických komponentov naprieč rokmi. Aj tu bolo počuť veľmi jemné zmeny vo zvuku výzbroje, menovite až od série z roku 2002, avšak nešlo o tak drastické zmeny, ako bolo popísané vyššie.