Evidenčné číslo:3102
Typ: Irisbus SFR 161 Crossway LE City 12M
Výrobca: Iveco Czech Republic, Vysoké Mýto
Výrobné číslo: 10358
VIN: VNESFR1610M010358
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL-824AN
Rok výroby: november 2010
Sprevádzkovanie: 30.11.2010
Nadobúdacia cena: 125 630 €
Depo: Krasňany
Jurajov dvor (od 1.9.2011 - leto 2020)
Petržalka (od leta 2020)
Domovská linka: 801 (do 9/2015)
90 (od 9/2016)
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 120
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo
Iné údaje: Pre poruchu prevodovky vozidlo od 9/2015 do 9/2016 nejazdilo.
Posledné záznamy o vypravení:
20.12.2023 90/2
19.12.2023 80/5
18.12.2023 90/3
15.12.2023 90/2
13.12.2023 90/3
12.12.2023 90/2
11.12.2023 90/3
8.12.2023 90/2
7.12.2023 90/2
6.12.2023 90/2
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Na 94 bol videní o 8:11 zastávka Dvory smer holíčska.
Reakcia na: FFF13 #20:
Ak by na tých linkách zbytočne jazdili veľké Crossy, tak by sme v podstate zbytočne spálili viacej nafty. Navyše si stále myslím, že skutočným dôvodom odstavenia bude nejaká technická závada, ktorú sa ešte nepodarilo/neoplatilo opraviť.
Reakcia na: Urbanway 2423 #15:
Veď jasné, tu ide len o to, či sa oplatí ich držať vo vozovni (od decembra vraj v "depe"😃) alebo nech jazdia na nejakej linke. Keďže sa na linky na kt. sú vypravované 12 vozy Crossway nehodí, potom pripadajú do úvahy linky s 10m vozmi
Reakcia na: HORVI #18:
Tuším aj vtedy už boli nejaké obmedzenia, takže asi preto boli rovnako plné ako inokedy a väčšie vozidlá tam boli tým pádom zbytočne (DPB ich tam asi radšej nechal pre istotu).
Reakcia na: Urbanway 2423 #17:
Ale naplnenosť vozidiel (aspoň na L23 a L123) bolo rovnaké, ako v iné dni.
Reakcia na: HORVI #16:
Predpokladám, že to asi bolo klasické predvianočné posilnenie rovnako ako na 65 a iných linkách.
Určitý čas (niekedy v decembri 2020 a januári 2021) premávali NB 12 na L23 a L123.
Reakcia na: FFF13 #14:
Na 23, 36, 52, 56, ... by mal zase Crossway zbytočne veľkú kapacitu.
Reakcia na: Dispecer #12:
TomJ ho porovnával s Citelismi, pri Sorkách som si predstavil automaticky NB12 a nie BN radu. BNká majú tiež prímetskejší interiér ale nasadzujú ich na linky kde to stačí. Ja som to pochopil tak že by chcel Crosswaye nasadzovať aj na linky kde jazdia Citelisy a tam by sa cross vôbec nehodil. Ale nasadiť cross na 23,36,52,56,... by nevadilo
Trochu mi pripomína BN 10,5 (má v zadnej časti hrb a posledné dvere má podobne veľké).
Reakcia na: FFF13 #11:
"už len to že je to low-entry a nie low-floor autobus značí o tom že je prímestskejší"
A je teda prímestskejší ako SOR BN 9,5/BN 10,5/EBN 8?
Reakcia na: TomJ #10:
už len to že je to low-entry a nie low-floor autobus značí o tom že je prímestskejší ako napr. tebou spomínaný Citelis. Vysokopodlažná zadná časť a úzke tretie dvere zrovna nehovoria o mestskosti. Predná časť je v poriadku, menej sedačiek a viac miesta na státie je dobre ale zadná časť ho "diskvalifikuje" oproti Citelisu
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Čo sa týka vyhotovenia interiéru, nezdá sa mi "prímestskejší" ako u Citelisov alebo SORiek.
Čo sa ich držania v DPB týka, tiež by som uvažoval o ich odpredaní, je hlúposť držať dva exempláre, ktoré zrejme majú dosť závad, lebo často bývali odstavené aj v čase, keď 801 jazdila.
Reakcia na: Urbanway 2423 #8:
OK. To som nevedel.
Reakcia na: HORVI #7:
Požadovaný vek vozov určuje IDS. Slovak Lines sa s takými starými vozmi nebude môcť zapojiť do súťaže.
Reakcia na: Urbanway 2423 #6:
Neboli, keď tam aj teraz premávajú 15ročné Sory a Karosy.
Reakcia na: HORVI #5:
801 by mal prebrať nový regionálny dopravca v novembri tohto roku (preto sa asi tie ešte Crosswaye držia). Neviem, či by tie autobusy Slovak Lines chcel, keďže neviem, či by o chvíľu neboli príliš staré na premávku v IDS, skôr som myslel odpredaj niekde na východ.
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Súhlasím s tým, že by sa možno mali odpredať, ale L801 sa môže vrátiť po ukončení korony. Tieto dva autobusy by sa hodili pre Slovak Lines na linky 215 alebo 219.
Reakcia na: HORVI #3:
Osobne si myslím, že s koncom 801, onedlho skončia aj Crosswaye, práve vďaka svojej atypickosti (drahšia a dlhšia údržba), ale aj svojmu prímestskému vyhotoveniu, ktoré nie je veľmi vhodné pre mestské linky. Neviem, či je zrovna dobré vrážať peniaze do takýchto vozov a je otázne, či by ich možno (keď sa definitívne zruší 801) nebolo lepšie odpredať.

Z Tebou uvedených liniek si ich viem predstaviť hlavne na 90, pretože inde stačia aj kratšie vozy (okrem 53, ale tam mi zase nepríde úplne vhodné to prímestské vyhotovenie).
Reakcia na: Urbanway 2423 #2:
Áno, máme, ale čo by si uprednostnil:
a) Hnitie 10ročných Crosswayov vo vozovni
b) Výprava Crosswayov aspoň dvakrát do týždňa na niektoré z liniek, ktoré som spomenul
Reakcia na: HORVI #1:
Nemáme dostatok prevádzkových vozov alebo čo? V súčasnej dobe mi príde zbytočné vypravovať 2 atypické vozy, keď máme dostatok iných vozidiel. Keďže obidva dojazdili v iných mesiacoch, zaujímalo by ma, či nebude skutočný dôvod odstavenia nejaká závažnejšia technická porucha, ktorú sa (zatiaľ) neoplatilo opravovať.
Crosswaye teraz hnijú vo Vozovni Petržalka, teoreticky by sa mohli využívať na linky: 23, 36, 52, 53, 56, 66, 67, 79, 90 (sa aj do decembra 2020 využívali), 123.