Načo sa stále investuje do opráv týchto vrakov? Najvyšší čas vyradiť najhorších 10-15 kusov, ktoré by zostali na náhradné diely a v premávke by sa mali primárne udržiavať novšie vozy (od štvrtej série vyššie).
| Evidenčné číslo: | 1821 | ||||||||||||||||
| Typ: | SOR NB 18 City | ||||||||||||||||
| Výrobca: | SOR Libchavy, spol. s r. o. | ||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 062 | ||||||||||||||||
| VIN: | TK9F8XXA8ALSL5062 | ||||||||||||||||
| Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BA-492XN | ||||||||||||||||
| Rok výroby: | 2010 | ||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 2010 | ||||||||||||||||
| Vyradenie: | 2024 | ||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 272 000 € | ||||||||||||||||
| Depo: | Trnávka | ||||||||||||||||
| Reklamy: | Tatra banka - študentské účty (8 -12/2012)
BK Inter Bratislava (10/2013 - 4/2015) | ||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100
BUSE BS 120 BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) | ||||||||||||||||
| Doplňujúce informácie: | nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo | ||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|
Ecomat
ale teda konkrétne euro6 sorky stoja najčastejšie kvôli katalyzatorom, 4252 má diferak rozsypaný napríklad .. ale zaujímavé je že aj na NSách už začínajú problémy s katalyzatormi a obmedzením výkonu motora