| Evidenčné číslo: | 18 | ||||||||||||||||||||
| Typ: | BMEŽ "Štvorokeňák" | ||||||||||||||||||||
| Výrobca: | Bratislavská mestská elektrická železnica | ||||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1937 | ||||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | august 1937 | ||||||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 239 950 Kč | ||||||||||||||||||||
| Depo: | Pribinova
Jurajov dvor TM Brno Krasňany Jurajov dvor | ||||||||||||||||||||
| Súprava s vozidlom: | súprava s vlečnými vozňami | ||||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Rekonštrukcia v Ústredných dielňach DPB - stavba novej skrine (2002 - 2005) | ||||||||||||||||||||
| Doplňujúce informácie: | historické vozidlo | ||||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Vozeň vykonal jazdné a brzdové skúšky 11. augusta 1937.
V rokoch 1972 až 1974 premával spolu so snežným pluhom. Dňa 4.4.1975 bol odvezený z Bratislavy do Technického múzea v Brne (prevoz z vlečky brnianskeho výstaviska do areálu múzea v Líšni 10.4.1975), kde sa počítalo s jeho renováciou, ku ktorej ale pre nedostatok financií neprišlo. Dňa 19.11.2002 sa opäť vrátil do Bratislavy a následne bol v dielňach DPB zrekonštruovaný na historické vozidlo. | ||||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|