| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||
| Typ: | Karosa B 732.20
Karosa B 732 CNG (od 2003) | ||||||||||||||||||
| Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto | ||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 22291 | ||||||||||||||||||
| Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAA 77-50
BA-673IS | ||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1988 | ||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 7.7.1988 | ||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 22.9.2010 | ||||||||||||||||||
| Depo: | Jurajov dvor
Krasňany (do 2003) Jurajov dvor (od 2003) | ||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Generálna oprava a prestavba na CNG pohon vo firme Starko (2003, začiatok prevádzky 10/2003) | ||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 2003) | ||||||||||||||||||
| Charakteristické znaky: | Druhé a tretie dvere boli okrem skiel celé červené. | ||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Autobus bol po skončení prevádzky vozov z tejto série na 2. DP preradený medzi pracovné vozidlá a počas zím 1994/1995 až 2002/2003 slúžil ako vozidlo zimnej údržby zastávok. | ||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|