Načo sa využíva/využívala keď je technologické vozidlo? Ale nehneval by som sa ani keby ju zaradili do premavky
| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||
| Typ: | T3/V.CS (1975 - 1983)
T3M (od 1984) | ||||||||||||||||||
| Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 164673 | ||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1975 | ||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 1976 | ||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 2019 | ||||||||||||||||||
| Depo: | Jurajov dvor (do 1995)
Krasňany (1995 - 2018) Jurajov dvor (od 2018, po vyradení z osobnej premávky) | ||||||||||||||||||
| Súprava s vozidlom: | 7610/II+7609 (1984 - 1995)
7602/II+7610/II (od 1995) | ||||||||||||||||||
| Reklamy: | Hardsoft | ||||||||||||||||||
| Nehody: | Požiar stykačovej skrine v Rači (20.10.2015) | ||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Modernizácia na typ T3M - dosadenie výzbroje TV1 z pôvodnej T3M #7610 (1984); v premávke od 6/1984
Dosadenie kabíny vodiča z typu T3SUCS, starší typ GO (1995) Informačný systém BUSE (10/2003) Polpantograf Lekov/Sécheron ESGE 53-3100 (5.8.2005), v roku 2009 otočený kĺbom dopredu | ||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 120 (od 10/2003)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) (od 10/2003) | ||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Vozeň nahradil vyradený vozeň T3M #7610 a zaradil sa v súprave na jeho miesto pred #7609. | ||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|
.

upravovač fotiek
Fotka nižšie musela vzniknúť tesne po modernizácii, než si stihol zabezpečiť inštaláciu SUčkovej kabíny. Škoda, že 7610 je už vyradená a s najväčšou pravdepodobnosťou bude zošrotovaná. Mohla byť krásnym historičákom TV1 s pôvodným stolíkom za kabínou, pričom by dostala pôvodnú kabínu s vysokými dverami. Ani jeden taký historičák nemáme. Ako zadný vozeň mohla byť 7734 keď dojazdí (po úprave interiéru do stavu polovice 90. rokov 20. storočia). Tým by ostala zachovaná aj CSka aj SUčka, obe s pôvodným interiérom, modernizované na T3M. Ja viem, je to čisté šoto. Nikdy to v takej súprave nejazdilo.
Alternatívne by mohol byt historičák s pôvodnou kabínou a vysokými dverami aj zo 7086. Ale pochybujem, že to bude reálne.
Bratislava nie je Praha.