VozidláElektričkyČKD Tatra T3 › #8437

Evidenčné čísla:
  1. 211    1976 – 1983
  2. 7708    1983 – 1991
  3. 8437    od 1991
Typ: T3/V.CS
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 164668
Rok výroby: 1975
Sprevádzkovanie: 1976
Vyradenie: 2024
Depo: Jurajov dvor
Súprava s vozidlom: 209+211 (1980 - 1983)
7707+7708 (1983 - 1988)
Rekonštrukcie a úpravy: Rekonštrukcia na pracovný vozeň, namontovanie čelných svetlometov, úprava na jazdu s odmetačom snehu, úprava na kontrolu trolejového vedenia pridaním strešnej nadstavby s priezorom (1991)

GO, dvojlištový zberač s treťou meracou lištou (2000)
Doplňujúce informácie: technologické vozidlo
Iné údaje: Vozidlo sa používa na meranie parametrov trakčného vedenia, ako napr. jeho výška nad koľajnicami, kľukatosť, sklon. Električka je vybavená aj kamerou na sledovanie spolupráce medzi zberačom a trolejovým vodičom. Meranie parametrov trolejového vedenia sa realizuje 4x za rok.

Po vyradení vozidla sa meracie zariadenia od roku 2025 využívajú v električke T3P #7791.
Posledné záznamy o vypravení:
3.5.2019 Služobná jazda
3.11.2015 Technologická jazda
7.11.2014 Skúšobná jazda
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Je toto vozidlo schopne jazdy alebo len chatra?
Reakcia na: Samuelšotouš #1:
Prepadnuté revízie.
Tak už vidím, že je vedená ako vyradená. Vyradenie 2024. To sa tam kedy doplnilo? Pritom to mohol byť tak pekný historičák na humpľovanie (kľudne aj komrečné) s číslom 211 v stave po dodaní. 😥 Tak, ako máme 6053 na humpľovanie, sme mohli mať aj jednu T3 na humpľovanie (211).
Reakcia na: upravovač fotiek #3:
A vytvoril by ho kto? Za aké peniaze? S akou perspektívou - stáť s prepadnutými revíziami, len pod inou nálepkou?
Reakcia na: Viko #4:
Za 20 alebo 30 rokov budeme ľutovať, že to nemáme.
Reakcia na: upravovač fotiek #5:
A čo sme Praha? Za 30 rokov budeme omnoho viac ľutovať typy, z ktorých nebude ani jeden kus, než absenciu ikstej iterácie T3.
Reakcia na: Viko #6:
Napríklad? Aké typy?
Reakcia na: Elektricka #8:
Smutné. A to som s ňou uvažoval ako historičákom pod číslom 211 v stave po dodaní. Ale doplnenom o označovače, kamery a palubák, aby sa dala humpľovať za bežnú tarifu na nejakej nostalgickej doplnkovej linke... 7610 nebude, 211 nebude... 7706 ako prvotný návrh nám predali (preto vznikol nápad 211 ako náhrada). Nuž, škoda...