Od 30.6.2016 do februára 2017 odstavená po dopravnej nehode s kamiónom.
| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
| Typ: | T3/V.CS (1975 - 1998)
T3S (od 1999) | ||||||||||||||||||||
| Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 164663 | ||||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1975 | ||||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 1976 | ||||||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 573 991 Kčs (modernizácia na typ T3S: 9 145 269 Sk) | ||||||||||||||||||||
| Depo: | Jurajov dvor (do 13.6.2007)
Krasňany (13.6.2007 - 4.10.2023) Jurajov dvor (4.10.2023 - ) | ||||||||||||||||||||
| Súprava s vozidlom: | 221+203 (1980 - 1983)
7701+7702 (1983 - 1988) 7301+7302 (od 1999) | ||||||||||||||||||||
| Reklamy: | Columbex
Pars DMN (nálepky na bočnici a prednom čele, 1999 - 2000) Mesto Bratislava (3/2008 - 10/2014) | ||||||||||||||||||||
| Nehody: | Náraz zozadu do vozňa T3SUCS #7833 pri jazde na linke 8 (máj 1998)
Vykoľajenie zadného vozňa súpravy #7301+7302 na výhybke na Hlavnej stanici (10. septembra 2003). Do konca roka 2003 sa na tejto chybnej výhybke vykoľajil ešte niekoľko krát. Pri vchádzaní do zastávky Lackova (smer Dúbravka) na linke 12/7 zachytil chodca, ktorý sa pri nehode zranil (18.2.2004) | ||||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Modernizácia na typ T3S v Pars Šumperk - výzbroj ČKD TV14, modernizácia interiéru, exteriéru, pracoviska vodiča, výklopné dvere IFE, dosadenie čiel typu Kotas, polpantograf Stemmann Fb 700.29, klimatizácia pre vodiča Brema (1998 - 1999)
Výmena klimatizácie Brema za klimatizáciu Webasto (leto 2007) Výmena polpantografu (2012) Výmena DOT displejov za DOT-LED displeje (2019) Montáž interiérového kamerového systému - 1 kamera/vozeň (2022?) | ||||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100
BUSE BS 120 BUSE BS 200 (od ?) BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (28 × 19 px) (do 2019) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) (od 12/2019) | ||||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Električka bola po modernizácii na typ T3S vystavená na Medzinárodnom strojárenskom veľtrhu v Brne (9/1999)
Počas porúch vozňa #7302 jazdievala táto električka sólo (do zrušenia vypravovania sólo vozňov). Počas pandémie choroby Covid-19 slúžila súprava v priebehu jari 2021 ako dezinfekčné vozidlo na prevoz pracovníkov zabezpečujúcich dezinfekciu električiek na konečných zastávkach. | ||||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|
Dovtedy kym sa konecne poriadne zobudis tak uz mas po sluzbe
Bmpeer
Z mojich skúseností v rámci rôznych miest sme mali v Ostrave takéto výjazdy na ranné kolo, urobili sme kolečko, potom sme sa vrátili domov a vykrytli popoludňajšiu časť špičky ďalšou súpravou na inej linke.
Snáď by som ešte dodal, že vo firme, kde aktuálne pracujem, existuje režim krátky-dlhý týždeň podobne ako napríklad v gastre a pokrytie časti dňa za kolegu je akurát ďalšia pekná skladačka do 15 služieb za mesiac, hlavne v doprave sa hodí urobiť niečo naviac.